søndag den 14. februar 2016

Makeup From Makeup Revolution // New Video.


Hejsa dejlige læsere! 
Efter mange timer med had til min macbook fordi den ikke har ville samarbejde, er der endelig en ny video oppe på min kanal! Denne gang er det et haul, hvor jeg viser mine nye makeup ting frem, som jeg har bestilt hjem fra makeuprevolutionstore, som er en engelsk hjemmeside som sælger noget virkelig godt makeup, til næsten ingen penge! I og med det er en engelsk hjemmeside, skal man ikke være bange for at blive taget i told og fragten ligger vidst kun omkring de 40-45 kr.. De har seriøst de vildeste ting, og jeg er så glad for alle mine nye paletter som jeg har fået hjem! Der gik op til 6 dage før jeg modtog tingene, så det er selvfølgelig ikke så hurtigt som hvis du bestiller på en dansk hjemmeside, men det er helt klart ventetiden værd! I må meget gerne skrive i kommentaren hvis i gerne vil se nogle videoer af nogle makeup looks, hvor jeg bruger nogle af disse nye lækre ting! 

Men jeg håber i alle sammen har haft en god weekend og selvfølgelig en god valentines dag! Jeg har ingen date i aften, så det er ikke en vild aften for mig, andet end god mad med familien og en god film senere, men det er også det jeg har mest lyst til lige nu, da jeg tror jeg er ved at blive syg igen, hvilket jeg virkelig ikke orker.. Men jeg håber som sagt i har en fantastisk aften, og nyder jeres valentines dag med den person i elsker! Er der måske nogle af jer som kender til mærket makeup revolution og som har handlet der før og bruger noget af deres makeup? 
Jeg er ihvertfald helt væk i det! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)