tirsdag den 16. februar 2016

I'm Dreaming About My Own Working Place // justmore.dk


Hejsa dejlige læsere! 
Jeg håber i nyder ferien lige så meget som jeg gør, og for sovet en masse.. Jeg vågnede dog allerede i dag halv 7 og kunne ikke sove mere, så jeg gik mig en lang tur og er næsten lige kommet hjem og sidder nu under min dyne for at få varmen igen, fordi det er vanvittigt koldt udenfor! Men jeg skal faktisk til og igang da jeg skal have filmet endnu en video til jer (Glæd jer!) og have gjort mig færdig, da jeg skal ud og se min lillebror spille fodbold, inden jeg skal på arbejde i aften! 

Men som jeg nok har nævnt 1000 gange før her på bloggen, så drømmer jeg stadig om mit eget lille arbejdssted, hvor jeg kan sidde og skrive på bloggen og lave alle de ting, jeg nu går og drømmer om for tiden.. Jeg har virkelig brug for et sted hvor alle mine ideer kan komme ud, og blive skabt! Jeg har allerede en masse ideer oppe i mit hoved, og en af de ideer er at over mit skrivebord skal der være et kæmpe whiteboard, hvor jeg kan skrive aftaler, ideer osv ned. Jeg synes selv dem vi har på gymnasiet er mega smarte, og slet ikke en dårlig investering.. Men når man køber et whiteboard skal man jo huske der skal specielle tusser til, og de kan købes de fleste steder og i alverdens farver..  Men der er også en hjemmeside som sælger dem sindssyg billigt, hvor man også kan få dem i alverdens farver, og det er justmore.dk! De har virkelig mange forskellige, både fra tykke til tynde osv.. I kan finde dem alle sammen lige her. Jeg synes ihvertfald det er mega smart med et whiteboard og de tusser til, jeg tror det kunne blive mega fedt! 

Men jeg håber i alle sammen får en fantastisk tirsdag! Jeg skal som sagt bruge min på at se min lillebror spille fodbold og senere i aften på arbejde, så ikke det voldsomme.. Men nu hvor solen endelig er begyndt at kigge frem, kan dagen da kun blive god! 
Kys Nicoline. 

2 kommentarer:

  1. Jeg forstår dig fuldstændig godt (Y)
    Jeg synes det nogle flotte billeder du har fundet til inspiration :3

    Knus
    www.angiedavidsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha mange tak, de er alle sammen fra den lækre hjemmeside: www.weheartit.com :)

      Slet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)