lørdag den 20. februar 2016

Home Inspiration // Ditbyggemarked.dk

//Lampe -her / Rullebord - her / Stol - her / Sofabord - her / Skærmvæg - her//

Hejsa dejlige læsere! 
Ja jeg flytter som sagt til den 1 marts, som i kan læse i mit sidste indlæg, og jeg glæder mig sindssyg meget! Jeg går allerede og kigger på indretning og har også fået købt en del de sidste par dage, men mangler stadig en del.. Rigtig meget møbler! Jeg synes det svært da der er så mange, men jeg ved at jeg vil holde lejligheden lys og klassisk.. Jeg har rigtig højt til loftet og store vinduer i stuen, så det er mega lækkert! Ellos.dk har rigtig mange fine ting, og dem i ser oppe på billedet er nogle af mine favoritter for tiden, og som jeg gerne så i mit nye hjem.. Specielt rullebordet! Jeg leder nemlig lige præcis efter sådan et rundt omkring lige nu som kan stå i mit køkken da det ikke er særlig stort, men jeg synes ikke rigtig der er nogle sådan pæne udover det i ser på billedet.. Det ville passer perfekt ind! 

Udover møbler så er sådan noget som gulve jo også rigtig vigtige, da det jo er det man går på til hverdag og det skal selvfølgelig helst være pænt. I min nye lejlighed er der heldigvis trægulve og det er også det jeg helst vil have, da jeg synes det er sindssyg flot! Men hvis man nu skulle have nye gulve, så kan jeg varmt anbefalde at kigge forbi denne hjemmeside lige her..  De har nogle flotte gulve, og til en rigtig god pris, så de er bestemt at klik værd! Jeg er virkelig vild med det grå derinde, det er sindssyg flot og stilfuldt! 

Men nu vil jeg smutte af og få lavet lidt lektier til mandag, da jeg skal på arbejde i morgen og gerne vil slappe af når jeg for fri og kommer hjem. Men hvad synes i om tingene på billedet og har i nydt jeres ferie? :-) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)