mandag den 22. februar 2016

22/02-2016

Hejsa dejlige læsere. 
Jeg ville bare lige tjekke ind på jer mens jeg venter på min far her på skolen, da jeg har fået de fleste lektier færdige til i morgen.. Jeg er simpelthen så stresset og træt for tiden, man skulle tro det var løgn og samtidig tror jeg desværre at jeg er begyndt at blive forkølet og syg, hvilket slet ikke passer ind i mit skema lige nu.. men hvornår gør sygdom endelig det? Jeg har nogle afleveringer til på onsdag der skal være færdige, samtidig er jeg ved at pakke og kigge på møbler og gøre klar til at flytte og oven i det skal alt det praktiske med flytningen som at melde det til postdanmark klares..  Der er mange ting i mit lille hoved for tiden og jeg kan godt mærke jeg er virkelig stresset og prøver at nå det hele.. Samtidig prøver jeg også at få en masse lækkert op til jer, da jeg har modtaget de fineste ting som i skal glæde jer til at se og hører mere om.. Virkelig søde og en god gave ide til de kommende konfirmander.. Samtidig har jeg også en masse videoer jeg gerne vil have filmet, så jeg prøver at nå alt det jeg kan nå på et døgn, men jeg ville noglegange ønske der var flere timer..  Det ville virkelig kunne redde mig en del.. Men når alt det her er sagt, så glæder jeg mig stadig til at få mine nøgler til MIN lejlighed og kalde det MIT hjem.. Jeg har så mange sommerfugle i maven, og jeg glæder mig bare til at komme igang med indretningen og generelt bare at flytte! It's crazy!! 

Men en lille anden ting jeg også går og tænker over for tiden, er mit studenterkilde til sommer.. Jeg ved der er meget der skal planlægges, og jeg tror også min mor er begyndt så småt, fordi hun holder allerede noget hemmeligt for mig hvilket er lidt underligt.. Men jeg har allerede en masse ideer til min fest, og som sagt så glæder jeg mig til at være færdig og få hue på! En af ideerne jeg synes kunne være mega fedt at få ud, er en pølsevogn.. Det kunne være så fedt at have sådan en holdene som kunne give gæsterne natmad på den måde + nu ved jeg der er mange i min familie som elsker en gammeldags hotdog, så det kunne være mega fedt! Måske synes i også det er en fed ide og skal holde en fest i den nærmeste fremtid.. jeg vil ihvertfald dele linket med jer lige her, hvor i kan gå ind og læse mere om de forskellige vogne og priser.. Jeg synes ihvertfald det er mega fedt og smart!  

Jeg vil få læst det sidste kemi færdig, og håbe på min far snart er her så jeg kan komme hjem under min dyne, og pleje mig selv lidt.. Send gerne varme tanker og kryds finger for jeg ikke er ved at blive syg..  Jeg magter det virkelig ikke! 
Kys Nicoline. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)