søndag den 17. januar 2016

Finally Back Online And Hello To 2016!


Hejsa dejlige læsere og halløj til 2016! 
Jeg ved godt bloggen har stået stille siden sidste dag i 2015, men jeg har desværre været syg og haft en del problemer med mine sår efter operationen, så jeg har været meget på sygehuset, så der har slet ikke været tid eller overskud til at være her, fordi det har været så hårdt og gjort så ondt.. Men jeg har det endelig bedre, og det begynder endelig at gå fremad, så jeg er en mega lykkelig pige lige nu! Jeg går også en mega spændene uge i møde, som byder på et event som jeg glæder mig til at vise og fortælle jer mere om, og en masse andet lækkert, så det kan kun blive godt! Samtidig vil jeg gerne lige takke jer alle for stadig at gå forbi bloggen hver dag for at se om der er sket noget nyt, det varmer virkelig mit hjerte.. I er virkelig de bedste! Næste uge skal også bruges på at få skrevet en ansøgning til journalist uddannelsen, da det er det jeg gerne vil efter 3.g, så jeg håber af hele mit hjerte at jeg kommer ind, da det virkelig er min drømme uddannelse!

Men den bedste måde at komme tilbage på syntes jeg måske var at opdatere jer med hvad der sådan er sket, og det har jeg gjort via min instagram, som jeg er begyndt at bruge rigtig meget igen! Jeg har nogle perioder, hvor jeg slet ikke bruger instagram, og så pludselig kan jeg gå helt amok med at bruge det igen, er jeg virkelig den eneste som gør det? Når men selvom jeg har været dårlig, har jeg været lidt ude med mine forældre, når jeg har kunne, og der har jeg altid haft min pels på og min Marc Jacobs taske ved min side.. Seriøst det bedste køb nogensinde! Udover det har det stået på lækre pakker fra Bodylab og en virkelig lækker morgenmad, og så har jeg endelig fået the protein kitchen 2! Der er seriøst ingen som Cecilie Lind og hendes bøger, hendes opskrifter er fantastiske, og jeg kan kun varmt anbefalde at i køber bøgerne og prøver nogle af opskrifterne! Og så har det selvfølgelig stået på selfies, dog er billedet fra nytår, men hvem elsker ikke selfies? ;) 

Jeg håber i stadig læser med, og at i er kommet bedre ind i 2016 end mig og husk hvis i har lyst til at følge mig på instagram så hedder jeg Nicolinepraus! Men rigtig god søndag alle sammen, og tak fordi i læser med! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)