søndag den 27. december 2015

When You Are Feeling Well But Still Are Sick // Dansknet.dk

Hejsa dejlige læsere! 
Jeg beklager rigtig meget der ikke kom et look op af mit outfit igår, men der skete lige nogle ting som gjorde jeg ikke kunne.. Jeg føler det går fremad efter min operation, og tror jeg kan flere ting, men jeg må indrømme min krop stadig er hårdt ramt og har mange smerter.. En lille ting jeg gør, kan ende ud med jeg ligger på sofaen resten af aftenen.. Så selvom jeg føler jeg har det godt og er frisk, så er min krop det ikke i nu, så de næste par dage bliver i et roligt tempo, hvor jeg lytter til kroppen og gir den ro.. Og gir den smertestillende, så jeg kan klarer dagene! Men dagen i dag er faktisk brugt ude, da min mor synes jeg skulle prøve at komme lidt ud, så vi tog ud og fik byttet nogle julegaver og jeg fik købt en del hos the body shop, da de har udsalg lige nu og der er en del at sparer! I skal nok se det hele meget snart, i promise! Det var faktisk rart at være ude, men efter nogle timer blev det for hårdt og vi valgte derfor at tage hjem.. Jeg må lytte til min krop, det er den som siger fra for mig, men det har været en rigtig god dag, og det var julefrokosten også igår, virkelig hyggelig! 

Men noget andet jeg lige vil snakke lidt om, og vil give videre til jer som tips, er mobilselskaber, og hvor man kan finde noget der er billigt! Jeg overvejer jo meget snart at flytte hjemmefra, og sidder derfor lidt og kigger rundt på forskellige hjemmesider, som tilbyder mobilabonnement og tv-pakker, da jeg gerne vil finde det der er billigst, og det som ikke stjæler alle mine penge..  Her den anden dag fandt jeg en hjemmeside som hedder dansknet.dk, som sælger til mobil og bredbånd, så det super smart! Og de har faktisk nogle virkelig gode priser, så de er altså værd at tage et kig på! I kan finde priserne på de forskellige pakker de sælger til mobilen lige her..  Der kan i også læse lidt mere om dem, og overveje om det er noget for jer! :) 

I morgen er det en ny uge, hvilket jeg glæder mig lidt til, da jeg ikke har nogle planer, andet end at slappe af og passe på mig selv, og fokusere på bloggen og få den igang igen.. Jeg savner virkelig jeres kommentarer.. Men glæd jer fordi mens jeg har været indlagt osv, har jeg fået en masse ideer som jeg glæder mig til at fører ud i livet her på bloggen! Rigtig god søndag alle sammen! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)