fredag den 25. december 2015

A Little Late Merry Christmas To Everyone!


Hejsa dejlige læsere og glædelig jul, selvom jeg godt ved det er en smule forsent. 
Jeg er rigtig ked af at bloggen har stået stille og at min julekalender ikke blev gjort færdig, men der skete noget uventet i mit liv, som gjorde jeg ikke har haft tid eller mulighed for at sidde her ved computeren som jeg gør nu. For det første har jeg haft SRP som har taget meget af min tid, og så midt i det hele blev jeg opereret, som har gjort jeg har ligget meget i sengen for at komme mig nogenlunde til juleaften, og som også gør jeg ikke må løfte noget overhovedet, som vejer mere end 1 liter mælk.. Derfor har jeg ikke haft mulighed for at blogge eller lave min julekalender til jer, som jeg er rigtig ked af, da jeg hader at skuffe jer.. Samtidig er jeg kommet bagud med nogle aftaler jeg har haft med nogle firmaer, som jeg også skal se at have fået op inden det bliver helt forsent.. Men jeg er nogenlunde på toppen nu, og er stille begyndt at gøre mere, dog må jeg stadig ikke løfte, så det går stille og rolig fremad som det skal.. Samtidig havde jeg en fantastisk juleaften igår med min familie, og jeg har fået nogle virkelig gode gaver.. Ingen skal byttes overhovedet! I år har jeg kun ønsket mig ting til at flytte hjemmefra, da jeg regner med at flytte snart, da jeg gerne vil ud og have min egen lejlighed, mit eget sted.. Så jeg har fået en masse praktisk i julegave, og jeg skal nok vise jer det i en video eller indlæg så snart jeg kan.. Da jeg som sagt ikke må løfte lige nu, så kommer videoen først op når jeg må igen, da mange af tingene jeg har fået er tunge, så i må vente og glæde jer! 

Men jeg håber som sagt i alle har haft en fantastisk juleaften med de mennesker i elsker.. I morgen skal dagen bruges på julefrokost med familien, så jeg regner med at få min mor til at tage billeder af mit outfit og look så i kan se det, så det kan i glæde jer til! Resten af aftenen i dag skal bruges på lækre rester fra aftenen igår, og en dejlig film i fjernsynet.. Lige det jeg har brug for lige nu! :)
Mange forsinket julehilsner Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)