fredag den 4. december 2015

Already Thinking About It // sommerhave.dk

Hejsa dejlige læsere! Hold op hvor er jeg allerede stresset over SRP, og så har jeg slet ikke fået min problemformulering i nu, for den først på tirsdag.. Men der er så meget jeg skal have læst op på og få styr på inden det går igang, så jeg bruger mange timer på at læse og få skrevet en masse notater ned.. Men jeg skal nok klare det, jeg skal i det mindste skrive om et spændene emne og skrive i mine 2 yndlings fag, så det skal nok gå.. Men selvom vi lige nu har vinter og kulde, så er mine tanker også på et helt andet sted, nemlig mit studentergilde, som jeg skal holde her til sommer! Jeg bliver nemlig student, og jeg glæder mig som et lille barn! Jeg regner med vi skal holde det ude i haven, og jeg har allerede en masse ideer, som jeg håber vi kan fører ud i livet.. Jeg lover når vi kommer lidt tættere på sommeren så fortæller jeg jer lidt mere om det! Men jeg står lidt og overvejer at anskaffe mig nogle solsejl, så vi kan være ude på terrassen og så der også kan være noget skygge, hvis nu solen bare står og bager ned.. Jeg har snakket lidt med mine forældre om det, og har derfor fundet denne fine hjemmeside, som sælger nogle solsejl til en helt fair pris. De har et stort udvalg af forskellige solsejl til haven, båden og terrassen, og de er alle sammen UV behandlet.. I kan se meget mere til det lige her, og læse mere om hvad solsejl helt præcis er og kan gøre! Jeg synes helt klart det er noget folk skal overveje at anskaffe sig til deres haver, da det skaber skygge og mere personlighed. 

 Men jeg håber i alle sammen har det bedre end mig og ikke er lige så stresset og nyder december en smule mere end jeg gør.. Jeg håber ihvertfald det bliver bedre, men bare rolig jeg lader ikke SRP ødelægge mit julehumør! God fredag alle sammen! :) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)