fredag den 4. december 2015

4 December - My Favorite Christmas Songs.

Hejsa dejlige læsere og glædelig 4 december! Dagen i dag er blevet brugt på at få købt alle de julegaver som jeg skal have købt i år, og jeg blev færdig! Hold nu op hvor er det lækkert at jeg har fået styr på det, men der var godt nok også mange mennesker.. Puha, det er ikke lige min kop the altid.. Men nu er der styr på dem, og jeg nåede det lige inden SRP går igang på tirsdag. Men nu til dagens juleindlæg, nemlig mine yndlings julesange, som jeg hører for tiden og som jeg aldrig bliver træt af. Jeg må indrømme at de sange i ser nedenfor er nogle jeg kan hører 1000 gange uden jeg begynder at hade dem, og de bringer altid et smil frem på mine læber, og får juleglæden frem i mig..  Der er virkelig intet som julemusik, og hvis i har nogle gode forslag så smid dem endelig i kommentaren, leder hele tiden efter nye!

Men jeg håber i alle sammen nyder december, og i morgen kan i glæde jer til et jule indlæg hvor jeg kommer med nogle gode fifs til hvordan i kan holde jer sund igennem december! Rigtig god fredag alle sammen! :)
Mange Julehilsner Nicoline. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)