lørdag den 5. december 2015

5 December - How To Be Healthy In December - Appesize.dk

Hejsa dejlige læsere og glædelig 5 december! Jeg synes virkelig tiden allerede flyver afsted, og nu er der også kun 19 dage til juleaften.. det vildt underligt at tænke på at vi også snart siger 2016.. Hvor blev 2015 lige af? Når men jeg håber i alle sammen har en fantastisk lørdag selvom det blæser ufatteligt meget udenfor, det jo helt vildt.. Jeg har brugt min lørdag indtil videre på at læse lidt mere til SRP, og planlægge lidt indlæg til jer! Samtidig vil jeg allerede undskylde for billedekvaliteten i ser nedenfor, men vejret for tiden er ikke lige en bloggers favorit, og lyset er konstant dårligt, men jeg prøver at få det til at fungere, så jeg håber det er okay.. Dagens låge skal nemlig handle om hvordan man kan holde sig sund igennem december! Jeg ved godt at december er måneden for alt det usunde, og det kan være virkelig svært at holde den sunde form, fordi der er julegodter overalt.. Jeg skal selv i morgen ned til min farmor og bage julekager og julehygge, så jeg bliver selv sat på prøve, men sådan er december jo, hvilket også er hyggeligt, men i får lige et kæmpe fifs som kan redde dig fra at gå helt amok i julegodterne! Læs med og find ud af hvordan du kan gøre dine uger i december mindre usund.

Jeg har nemlig været så heldig at modtage en lækker pakke fra Appesize.dk, som indeholder en masse lækre ting som i kan se på billederne. Det er en super lækker måde at holde sig sund på, samtidig med tingene er pakket ind og lige til at tage med i tasken, bilen eller hvor man lige skal hen. Det er et koncept som kan hjælpe dig som er på farten, og som ikke lige orker at lave mad hverdag, samtidig indeholder det en masse små poser og snacks man kan have med til efter træning eller i skolen. Det er naturlige ting de bruger i deres produkter, og det mest sindssyge er at det er den kendte gourmetkok Thomas Rode som har lavet tingene, og samtidig er de glutenfrie! Inde på deres hjemmeside kan man købe færdig pakkede kasser eller selv sammensætte dem, så det er super smart og til en rigtig god fair pris! Jeg er ihvertfald sindssyg glad for de ting jeg har modtaget, og så smager det virkelig lækkert og er noget man lige kan tage med i tasken på farten. Samtidig kan i lige nu få 15% rabat inde hos dem, hvis i bruger koden NICOLINE15. Den gælder helt frem til d. 15 december, så skynd jer ind og få købt jeres egen lille pakke hjem! 

Så det er ihvertfald mit råd til at holde den sunde livsstil gennem december, uden at man endelig skal gøre så meget selv. Tingene kommer færdig pakket, og så man go to go.. Men jeg synes ihvertfald i skal smutte forbi deres hjemmeside og tjekke det mere ud.. det et vildt fedt koncept! Men jeg håber i får en fantastisk lørdag aften, og vi skrives jo ved i morgen! ;) 
Mange julehilsner Nicoline. 

//Dette indlæg er lavet i samarbejde med Appezside.dk, men 100% min egen mening. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)