søndag den 6. december 2015

6 December - 2 søndag i advent.


Hejsa dejlige læsere og glædelig 2 søndag i advent! 
Jeg håber i alle sammen har en fantastisk søndag, og at i nyder tiden med de mennesker som betyder allermest for jer. Jeg har været nede ved min farmor næsten hele dagen, hvor vi har fået lavet julekager og bare rigtig julehygget. Før i tiden så jeg næsten min farmor hverdag og brugte mange timer ved hende, men efter jeg er startet i gymansiet så har jeg haft svært ved at finde tid til hende, da jeg for det meste er i skole til 15.30, derefter er der lektier, afleveringer og arbejde. Derfor nyder jeg timerne jeg har sammen med hende, når der endelig er tid til det, da hun virkelig er en kvinde som betyder meget for mig. Dage som denne i dag, er virkelig noget jeg værdsætter, fordi det kan få dig helt ned i gear, og huske på at livet er fantastisk og man noglegange glemmer det i farten, fordi der er så mange ting man skal nå.. Nogle gange skal man huske at værdsætte livet og de mennesker som man har, fordi man ved ikke hvor længe man har dem.. Jeg er ihvertfald glad for alle de mennesker som er i mit liv lige nu, fordi de er alle sammen med til at finde det bedste frem i mig, og vil mig kun det bedste, og det er det vigtigste. 

Så dagen i dag har været fantastisk og jeg har fået 4 bøtter julekager med hjem til resten af familien, som allerede er blevet godkendt og godt modtaget.. I morgen kan i glæde jer til et indlæg om gode julegave ideer til mændene i jeres liv, så husk at kigge forbi! Ellers må i have en forsat god 2 søndag i advent sammen med dem i elsker! 
Mange Julehilsner Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)