mandag den 7. december 2015

7 December - Gifts To The Men In Our Lives.

Hejsa dejlige læsere og glædelig 7 december! 
Dagen i dag er blevet brugt i skolen, hvor vi har set en del film da ingen af lærerne rigtig kan gå igang med noget, da vi jo starter på SRP i morgen, og så har jeg været ude og træne! Men ja som sagt så kalder SRP i morgen, og selvom jeg er lidt nervøs omkring det hele, så glæder jeg mig også lidt til bare at være hjemme de næste 2 uger, og skrive på et emne som jeg selv synes er spændene. Jeg har som sagt valgt at skrive i samfundsfag og dansk, og har valgt arbejde med de sociale medier og mere præcis blogs.. Så derfor glæder jeg mig også lidt til at komme igang, da jeg synes det er et sindssyg spændene emne + så har jeg altid elsket at skrive store opgaver, så det hele skal jo nok gå.. Men jeg lover at holde jer opdateret undervejs i min skriveperiode, så i ved hvordan det går.. Men i dag skal det handle om noget jeg tror vi alle sammen kan bruge, nemlig ideer til hvad vi skal købe til mændene i vores liv. Jeg har en skøn lillebror og en dejlig far, som begge er meget kræsende, så det kan være svært at finde noget til dem, og jeg er sikkert ikke den eneste der har det sådan. Jeg har, som i kan se på billederne nedenfor, fundet nogle ting fra 2 af mine yndlingssider - nemlig Nelly og The Body Shop, og jeg håber det måske kan give jer lidt inspiration til hvad i skal købe til jeres mænd.. Men lad os komme igang! 

//1 - her, 2 - her, 3 - her, 4 - her, 5 - her//

Det første jeg har fundet er alle disse lækre ting fra Nelly.com... Nogle af jer vil måske hurtigt opdage at det meste er fra Calvin Klein, men jeg er seriøst så forelsket i deres tøj for tiden, og synes de virkelig laver noget lækkert.. Nu har jeg en far og lillebror som selv elsker mærket utroligt meget, derfor ved jeg det ville falde i god jord hos dem, men sådan er det vel næsten for alle.. Hvem elsker ikke Calvin Klein? De er virkelig kommet stærkt tilbage, og alle deres nye ting er bare så lækre! 

//1 - her, 2 - her, 3 - her//

Det næste jeg har fundet er inde hos thebodyshop.dk, dog handler jeg mest i deres butik i odense, men hvis man nu ikke lige har en butik tæt ved sig, så er deres hjemmeside lige så god. De har virkelig lavet nogle lækre gaveæsker til mænd i år, og de indeholder alle sammen noget virkelig nyttigt og lækkert! Jeg ved min lillebror ville elske at få sådan en æske, da han er stor fan af the body shop, da han synes de laver de lækreste creme og har nogle dejlige dufte. Jeg synes ihvertfald at sådan en gaveæske, går man aldrig forkert i byen med og så er prisen til at have med at gøre, så alle kan være med. 

Men jeg håber i kan bruge mine forslag, og hvis i selv har nogle gode ideer til hvad man kan give sine mænd, så smid endelig en kommentar, så vi alle sammen kan hjælpe hinanden! Forsat god mandag aften alle sammen! 
Mange julehilsner Nicoline. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)