torsdag den 3. december 2015

3 December - Wishes For The Little Ones.

Hejsa dejlige læsere og glædelig 3 december! Jeg er næsten lige kommet hjem fra at have været oppe og stemme.. Det er jo sindssyg vigtigt at give sin mening til kende, nu hvor vi lever i et demokratisk land, så selvfølgelig har jeg været oppe og sætte mit kryds! Resten af dagen skal bruges på mit arbejde, da jeg skal møde her kl 18 og først har fri 23.15, men jeg glæder mig ekstremt meget til i morgen hvor jeg skal ud og købe julegaver!! Jeg har lidt i tankerne at lave en vlog over i morgen, så i kan være med og se hvordan det er at juleshoppe med mig, men ja skriv gerne nede i kommentaren hvis i kunne have lyst til at se sådan en film! Indlægget i dag og dagens låge omhandler nogle juleønsker til de dejlige småfolk som vi alle sammen har i vores liv.. Desværre lige nu er der ikke rigtig nogle babyer i vores familie, så jeg kan desværre ikke gå amok på denne hjemmeside jeg vil fortælle mere om nedeunder billedet, men hvis jeg havde, så havde jeg nok klikket det hele hjem, fordi de laver det sødeste baby tøj, jeg er helt forelsket! Men hvis i selv mangler nogle ideer til hvad i skal give de små mennesker i jeres liv, så læs endelig med her! 


Tøjet jeg vil snakke om kommer fra Marmar Copenhagen, og det sælges inde hos luksusbaby.dk og i kan finde hele deres kollektion lige her.. Deres tøj er seriøst så sødt og fint, og stadig virkelig stilrent som mange mennesker jo går efter i dag. De designer tøj til både piger og drenge, og det er ikke kun til babyer de laver tøj - de designer også tøj til børn helt op til 12 år. Det der som sagt er kendertegnet ved mærket er det er stilrent og enkelt, samtidig med det stadig er behageligt for barnet. Man kan sammensætte deres tøj på mange forskellige måder, fordi det er så simpelt og lækkert. Jeg er ihvertfald rigtig ked af jeg ikke har en lille baby som jeg kan forkæle i år med dette lækre mærke, og priserne på tøjet synes jeg er helt fair, når man får noget unikt og stilrent! 

Men jeg håber i nyder julekalenderen indtil videre, og skriv gerne i kommentaren om i synes en vlog over i morgen er en god ide, fordi så skal jeg nok filme min dag! Men nu vil jeg få lavet mine lektier til i morgen, og få gjort klar til job! Rigtig god torsdag aften alle sammen! 
Mange julehilsner Nicoline. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)