onsdag den 2. december 2015

2 December - Christmas Tag.

Hejsa dejlige læsere og glædelig 2 december! Jeg er næsten lige kommet hjem, så dagen har været lang for mig og med skole helt til kl 15.30, har den været ekstra lang.. Så jeg beklager at indlægget først kommer op nu, men som sagt så er jeg først næsten lige kommet hjem.. Dagens låge i min julekalender bliver et lille tag, som hedder Christmas tag! Så kan i også hører lidt om min jul og mine favoritter, og hvis i skulle få lyst til at lave tagget, så gør det endelig! Jeg fandt det hos søde Cecilia Prasz, så hvis i vil finde ud af mere om min jul så læs med.. :) 

Hvornår begynder du at blive spændt omkring julen? 
Jeg begynder allerede at blive spændt omkring julen og december i november, da julemusikken stille begynder og folk begynder at snakke om hvad de ønsker sig. Dog er jeg spændt på om i år bliver anderledes fordi jeg har min SRP opgave, men jeg vil prøve at holde julehumøret oppe, da december er den bedste årstid! 

Får du stadig adventsgaver og har du stadig julekalender? 
Jeg får faktisk ikke adventsgaver i år, hvilket er lidt trist men jeg har heldigvis stadigvæk mine julekalender. Jeg har en lækker chokolade kalender fra isis og 2 skrabekalender fra mine forældre og farmor og farfar. 

Hvad er din yndlings julefilm? 
Åhh jeg har rigtig mange, men en klassisk favorit er helt klart alene hjemme! 

Har du nogle sjove juleminder?
Den er lidt svær, men jeg tror den sådan sjoveste er at dengang jeg var lille endte med at vælte hele vores juletræ juleaften, da jeg ville hente en pakke og trak en masse ledninger med mig, så det væltede.. Men det er bare en af de mange dejlige og sjove historier. 

Fortæl os hvordan en typisk juledag. 
Normalt starter dagen med lækker morgenmad, jule film i tv'et hele dagen indtil om eftermiddagen hvor jeg tager i kirke med min farmor og så ellers julehygge resten af aftenen. Dog i år skal jeg på arbejde om morgen, og min mor skal også til om eftermiddagen, så jeg tror det bliver lidt anderledes - men eftermiddagen og aftenen er nok den samme. ;) 

Hvad spiser du til juleaften? 
Jeg spiser alt det normale man får juleaften - jeg glæder mig især til risalamanden! Kan ikke vente! 

Har du nogle juletraditioner? 
Mhmmm, jeg tror det må være kirke besøg eller båden vi deler gaver ud til hinanden på. 

Hvad er dine yndlings julesange? 
Det kan i glæde jer til at hører meget mere om, meget snart! 

Hvad er den bedste julegave du har modtaget?
Jeg ved det ikke, fordi jeg har modtaget rigtig mange gode men den bedste var nok dengang jeg fik 2 billetter til Justin Biebers my world tour i DK... glemmer det aldrig..

Ægte eller falsk juletræ?
100% ægte! 

Hvad er dit yndlings jule læbeprodukt? 
Jeg har desværre nogle rigtig øv læber i december, da kulden virkelig går ind og påvirker dem, så en af mine eos er helt klart mit yndlings læbeprodukt! 

Hvad er dine top 3 juleønsker i år?
Jeg har ikke rigtig nogle i år, andet end ting til at flytte hjemmefra, da jeg meget gerne snart vil flytte.. såå..

Hvad er dine planer for juleaften?
 I år skal vi holde det sammen med min mormor og morfar hjemme hos os, så det bliver en stille og rolig jul. 

Hvad er det bedste ved julen? 
Lækker mad, julestemning hele dagen og ren hygge med familien.. Og så er gaverne selvfølgelig bare en kæmpe plus ;)

Men det var lidt om min jul, men husk endelig at smide et link ind i kommentaren hvis i vælger at lave dette tag.. Jeg læser gerne med, da jeg synes sådan nogle tagge som disse er super hyggelige! Rigtig god onsdag aften alle sammen!
Mange julehilsner Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)