søndag den 22. november 2015

Sundays And Christmas Feelings // Havemoebelland.dk


Hejsa dejlige læsere! Hold op en dejlig morgen jeg vågnede til med en masse sne og snestorm! Hvis der er noget som jeg elsker så er det sne, og specielt alt der kan minde bare en smule om december som vi kun rammer om 8 dage nu! Jeg er en sucker for jul, og elsker alt ved julen og er også den herhjemme som går mest amok angående julen.. Jeg søger for julekager, jule dekorationer og meget mere. Min lillebror er allerede begyndt at blive træt af mig, fordi jeg går så meget op i julen, men han må leve med det lidt i nu, fordi jeg er sådan her helt til den 24 december.. Jeg kan også allerede afslører at i skal glæde jer til december her på bloggen, da jeg arbejder på noget stort og julet alle dage frem til den 24, så glæd jer, det bliver så hyggeligt! 

Men selvom julen er så dejlig, også med alt den sne som er kommet, så kan man nogle dage længes lidt efter sommer og de varme sommeraftner. Som nogle af jer måske ved så kigger jeg allerede lidt efter min egen lejlighed, da jeg gerne snart vil flytte hjemmefra.. Dog bliver det først efter jeg bliver student her til sommer, da jeg gerne lige vil finde ud af hvor jeg ender med at studere, selvom jeg allerede ved og håber det bliver i Odense. I min kommende lejlighed håber jeg at der enten er en altan eller en terrasse, da jeg er et ude mennesker og har brug for et sted hvor jeg kan komme ud og nyde solen, og måske invitere venner over på grillmad.. Derfor er jeg også begyndt at kigge lidt på havemøbler, selvom jeg ikke ved i nu om der er plads til dem eller om der overhovedet er et sted jeg kan komme ud.. Men generelt lige nu elsker jeg at kigge på møbler og drømmer lidt om hvordan jeg gerne vil have mit sted skal se ud.. Hvis man nu allerede bor et sted hvor der er plads og man måske mangler nogle nye havemøbler og ved prisen er lidt billigere her om vinteren, så synes jeg helt klart i skal tjekke Havemoebelland.dk ud, som har et stort udvalg af havemøbler og til forskellige priser.. Der er virkelig mange lækre sæt og allerede store besparelser på fx et sæt fra Kronborg.

Men nu vil jeg få læst mine kemi lektier til i morgen, og så stille lukke ned og få noget søvn inden den nye uge kalder, som faktisk bliver en god uge for mig, så det kan ikke blive bedre! Nogle af jer som er begyndt at komme i julehumør som mig, eller begynder i først i starten af december? :) God søndag aften! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)