lørdag den 21. november 2015

New Bracelet From Byic.

//Amrbånd - her//

Godaften dejlige læsere! Jeg håber i har haft en rigtig god lørdag, jeg har brugt hele min dag i København med min skønne familie og min lillebrors fodboldhold, fordi de skulle spille en kamp derover, dog har jeg brugt min tid på shopping end fodbold.. Det blev ikke til meget, men lidt nyt både på tøj fronten men også bolig fronten. Det vil blive vist på bloggen meget snart, men nu skal det handle om et armbånd, jeg har været så heldig at få tilsendt af de søde mennesker hos byic.dk. Det er virkelig det smukkeste armbånd jeg længe har set, og i en virkelig lækker kvalitet.. Det har siddet på min arm siden jeg har modtaget det, da det passer til lidt af hvert plus så kan det få et helt normalt outfit til at se mere specielt ud.. Det findes i 5 forskellige farver hvor mit er helt sort, men de andre farver er også helt unikke, og virkelig smukke. De har sindssyg mange lækre ting inde på deres hjemmeside udover disse fine armbånd, så jeg synes helt klart i skal tjekke dem ud.. Samtidig kan i lige nu få 10% inde på deres hjemmeside, hvis i bruger koden: nicoline10.. Så i har ingen undskyldning for ikke at gøre lidt late night shopping! 

Nogle af jer som har et af disse fine armbånd eller som kender til hjemmesiden? Ellers så håber jeg i får en fantastisk lørdag aften, måske har i været så heldig at få lidt sne, det har jeg desværre ikke.. i nu, så jeg håber det er der i morgen! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)