torsdag den 26. november 2015

My Dream Office.

// Billede fra pinterest//
//Se et stort udvalg af lamineringsmaskiner lige her..//

Hejsa dejlige læsere! Undskyld der kommer et lidt sent indlæg ud, men lige for tiden er jeg presset med at nå det hele, da jeg har de sidste afleveringer jeg skal have styr på inden SRP går igang. Jeg har brugt noget af dagen/aftnen på at blive færdig med min engelsk aflevering som skal afleveres i morgen, og forberedt nogle andre ting til i morgen, så lige nu er det svært at få det hele til at løbe rundt, men jeg kan afslører i skal holde øje med bloggen hele december måned, da der vil ske noget herinde hverdag frem til den 24! I kommer til at hører meget mere om det i et indlæg i weekenden eller starten af næste uge, men i kan godt glæde jer, fordi det bliver så fedt og jeg kan ikke vente med at vise jer det! 

Men i dag vil jeg gerne snakke lidt om et projekt som jeg går igang med her i morgen og henover weekenden. For det første skal jeg have gjort hele mit værelse rent, og få pyntet op til jul, da vi jo rammer den 1 december på tirsdag, og tro mig jeg kommer til at gå amok med julepynt på mit værelse! Jeg har fået købt så meget julepynt i år, at jeg næsten er bange for der ikke er plads til det hele, men det bliver så hyggeligt og i kommer til at se det hele enten i billeder eller i en lille film som jeg laver til jer. Dog er der også en anden ting jeg har planer om at få lavet her i weekenden, nemlig mit eget lille kontor på mit værelse, eller mit eget lille sted som vil komme til at fungere som et kontor. Jeg mangler nemlig lidt et sted hvor jeg kan sidde og skrive på bloggen fx, og hvor jeg kan holde styr på mine papir/kalender og ting jeg skal. Et sted hvor jeg kan få inspiration, og hvor jeg bare kan få lov til at sidde og skrive, uden forstyrrelser. Jeg har allerede udtænkt mig et sted hvor mit fine skrivebord skal sættes hen, og hvor alle mine fine pynte ting, kalender osv skal være. Jeg har også en ide om at på væggen ovenover mit skrivebord, skal der være nogle billeder fra familien, vennerne og fra alle de modeblade som jeg læser, så der er noget pænt at kigge på + inspiration. Dog er jeg ikke glad for sådan at hænge dem op uden de sådan rigtig er beskyttet, fordi jeg altid har erfaret at de ender med at ryge ned, gå i stykker eller noget helt trejde. Derfor har jeg lidt overvejet at anskaffe mig en lamineringsmaskine, da det vil gøre sådan nogle situationer meget lettere, og gøre at billeder osv holder længere! Jeg kan huske vi havde dem i børnehaven, og man kunne lave dækkeservietter osv med den maskine, og mine forældre har dem stadig, og de holder skam i nu! justmore.dk sælger nogle forskellige lamineringsmaskiner til forskellig størrelser papir, og i kan finde dem ved at klikke lige her.. Jeg synes ihvertfald det en super smart maskine, som ville gøre sig så godt inde på et kontor, og så gør den også at minder holder længere! 

Men det var lidt om mit lille projekt henover weekenden, hvor jeg udover det også skal arbejde, både lørdag og søndag, så det bliver hyggeligt! Men skriv gerne nede i kommentaren hvordan jeres drømme kontor ser ud? Det altid dejligt med jeres kommentar og sov godt når i engang smutter i seng!
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)