onsdag den 25. november 2015

Beautiful Skin From Clean & Clear.

//Jeg beklager billedekvaliteten, men dette var det bedste lys jeg kunne klare//
//Sættet kan købes lige her, for 199 kr//

Hejsa dejlige læsere! I dag skal det handle om et lækkert produkt fra Clean & Clear, som også kan bruges som en rigtig god julegave ide til din mor eller veninde, hvis hun døjer med urenheder i ansigtet. Det har hjulpet mig rigtig meget med at få mine urenheder væk, og har efterladt min hud super fin. Det en ret kraftig behandling for huden, så jeg vil anbefalde kun at bruge det 2 gange om ugen som jeg har gjort. Det kan godt brænde lidt på huden, det gjorde det ved mig, men det er kun i nogle få minutter, og så forsvinder det igen. Det er en 3 trins behandling, som hjælper med at fjerne urenheder som jeg har nævnt tidligere, men som også hjælper med at holde din hud sund og smuk. De 3 trin skal bruges sådan: 

Trin 1: Det første man gør er at påfører "Acne Control Cleanser"som har en virkelig lækker duft, som man så derefter vasker af, men selvom den er væk så hjælper den stadig med at bekæmpe udbrud, selvom den ikke sidder på ansigtet mere. 

Trin 2: Bagefter man har fået vasket Cleanseren af, så påfører man "Acne Control Moistruizer" i hele ansigtet, dog vil jeg anbefalde man ikke gør det tæt ved øjnene eller under, da det godt kan brænde og irriterede øjne.. Det fandt jeg ud af på den hårde måde, og gør det aldrig igen. Men det er en virkelig lækker creme, som trænger hurtigt ind og ikke sætter sig fedtet på huden. 

Trin 3: Det sidste man gør efter man har påført cremen, er at man påfører "Fast Clearing Spot Treatmen" på de steder hvor man allerede har fået en bums eller noget andet, og det virker så inden for otte timer.. Jeg vil sige det hjalp mig hurtigt væk med noget udslet jeg havde på hagen efter en nat, så det er virkelig effektivt og samtidig forhindre det nye bumser i at formeres. 

Men det er ihvertfald et sæt som jeg har været virkelig glad for, og som har hjulpet mig utrolig meget. Jeg bruger det ikke så meget lige nu, da min hud er super fin, men begynder det at gå galt igen, så vil jeg helt klart bruge det igen, da det virkelig er effektivt. I kan læse meget mere om det inde på cleanskin.dk's hjemmeside lige her, hvor prisen på dette fine sæt kun er 199 kr, hvilket jeg synes er super billigt, når man får så meget for pengene. 

Nu vil jeg smutte tilbage til alle lektierne og SRP forberedelsen, og ellers nyde min onsdag sammen med familien. Nogle af jer som har prøvet dette produkt før eller noget andet fra Clean & Clear? Rigtig god onsdag alle sammen! 
Kys Nicoline. 

//Lavet i samarbejde med Cleanskin.dk, men 100% min egen mening. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)