tirsdag den 10. november 2015

Back Online! // Update.

//Gammelt billede//

Hejsa dejlige og savende læsere! Jeg undskylder af hele mit hjerte at bloggen har stået stille, men jeg har haft 100 ting at se til, og derfor har jeg ikke haft tid til bloggen.. Men jeg er tilbage nu, og har en masse nye ideer og spændene ting som jeg glæder mig til at dele med jer. Samtidig er jeg kommet en del bagud med nogle aftaler jeg har haft, som jeg også skal have fuldt op på, men det er rart endelig at kunne skrive til jer igen! Jeg føler lidt jeg skylder jeg en forklaring på hvorfor jeg ikke har været her, og hvad der har taget alt min tid. Det der har taget mest af min tid, er nok mit nye arbejde som jeg fik her for 3 uger siden.. Jeg har skulle læres op hurtigt, så jeg har haft rigtig mange vagter og med arbejde direkte efter skole og først fri 23.15, har jeg ikke kunne finde tid til at komme herind og skrive et ordenligt indlæg til jer, uden det blev noget sjusket noget.. Den anden ting har også været alle mine afleveringer som jeg stadig har skulle lave selvom jeg har haft arbejde og alt forberedelsen til SRP.. Jeg skal skrive SRP fra den 8 - 22 december, så jeg er godt igang med forberedelsen, og det tager lige lidt længere tid end mange lige skulle tro.. Jeg har valgt at skrive i samfundsfag og dansk og mit emne bliver de sociale medier med henblik på blogs og instagram.. Jeg glæder mig faktisk lidt da det er mine yndlings fag og at det er et spændene emne, som jeg jo arbejder med hverdag. 

Så ja der er sket en del ting som har gjort jeg ikke har kunne finde tiden til bloggen, men nu er jeg tilbage med en masse energi og ideer, og tak fordi i stadig klikker forbi bloggen og min facebook side selvom jeg ikke har været her.. Det varmer mit hjerte! Rigtig god tirsdag til jer alle sammen! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)