lørdag den 28. november 2015

Advent Calendar Here On The Blog All The Days To Christmas!


Hejsa dejlige læsere! Igår fortalte jeg lidt om noget som kommer til at ske på bloggen, og at i skulle kigge forbi her på bloggen i dag, hvor jeg ville løfte sløret for hvad det er.. Jeg tror godt nogle af jer måske har gættet hvad det er.. Men det der kommer til at ske på bloggen hele december er.. EN JULEKALENDER! Yes, nu kan jeg endelig fortælle jer det, og jeg tror ikke i forstår hvor meget jeg glæder mig til at lave noget julede til jer, alle dage frem til den 24! Jeg har virkelig siddet til langt ud på natten og skrevet ideer ned i min fine lille bog, og tænkt på hvordan jeg kan lave den bedste julekalender til jer, som er fyldt med en masse spændende men også sjove ting! Det er sådan at jeg vil lave et indlæg hverdag frem til juleaften, hvor det kan være noget DIY, jule outfits, juleopskrifter, gave ideer, tags og meget mere! Samtidig vil der måske komme nogle små videoer op, hvor jeg fortæller om mine yndlings jule ting, hvor i kommer med mig ud og jule shoppe osv. Det er virkelig et stort projekt jeg har sat mig for, og jeg er spændt på at se om jeg kan klare det, nu hvor der også er SRP for mig, men jeg tror på det, og så håber jeg også i vil læse med og får en masse hyggelige timer på min blog, eller får gode ideer til noget i vil lave i december! Jeg glæder mig ihvertfald helt vildt, og har også brugt det meste af dagen som i kan se på billederne, på at rende rundt og pynte op på mit værelse og få det virkelig julet.. Samtidig har jeg rendt rundt i mine fine nye natbukser fra H&M, som seriøst er de blødeste jeg længe har haft og som er sindssyg varme at have på og virkelig julet! 

Men jeg håber i er spændte på denne hyggelige julekalender som jeg har arbejdet så længe på, og som snart vil komme på bloggen. Jeg er ihvertfald selv rigtig spændt, og glæder mig til at dele min juleglæde med jer, alle dage frem til d. 24! Skriv gerne nede i kommentaren hvad i synes om en julekalender her på bloggen, og om det er noget i vil følge med i? God lørdag alle sammen! :D
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)