tirsdag den 1. december 2015

1 Søndag I Advent // Stov.dk

Hejsa dejlige læsere! Jeg beklager jeg ikke har fået skrevet et indlæg de sidste 2 dage, men jeg har ligget syg og haft den vildeste hovedpinde nogensinde, og er først kommet på toppen i dag. Derfor kommer dette indlæg først op nu, selvom det skulle have været oppe i søndags. Jeg brugte min 1 søndag i advent sammen med min skønne familie, hvor vi fik pyntede op til jul og set en masse film og bare ren hygge.. Der er virkelig ikke noget bedre end julehygge med familien.. Men i kan også glæde jer til senere, hvor første indlæg i min julekalender vil være oppe! Det indeholder noget lækkert for alle med en sød tand, og som elsker at spise noget som smager så godt man skulle tro det vær usundt men hvor det endelig ikke er det.. Så det kan i virkelig glæde jer til! Jeg glæder mig ihvertfald bare til at kunne dele min juleglæde med jer! :) 

Men vi ved at med julen så kommer der også alt det bageri man skal, og samtidig alt den rengøring som følger med. Jeg elsker at bage i juletiden, da jeg elsker når køkkenet dufter af julekager og generelt bare glæde de folk jeg elsker med hjemmebag.. Men samtidig så kommer der også alt den rengøring efter bageriet, og det er det mindre sjove, men noget som skal gøres. Heldigvis så har mine forældre en støvsuger, som gør det hele lidt nemmere og jeg har da også store planer om at når jeg engang flytter hjemmefra, så skal jeg også have mig en støvsuger, da det er lidt hurtigere end med kost og fejrebakke. Men til alle støvsuger, skal der selvfølgelig også støvsuge poser med, og jeg vil gerne dele denne fine hjemmeside med jer, som sælger en masse forskellige støvsugeposer.. I kan finde linket til hjemmesiden lige her.. Jeg synes ihvertfald i skal tjekke deres hjemmeside ud hvis i mangler nogle poser til jeres støvsuger, så er i ihvertfald klar til en masse jule bag uden at tænke på den helt store rengøring. 

Men husk at kigge forbi bloggen senere, hvor første låge vil blive åbnet! Jeg glæder mig ihvertfald helt vildt, og denne december kan kun blive god! Lavede i noget spændene i søndags med jeres familie eller fik i bare slappet af? :) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)