søndag den 4. oktober 2015

Vind Et Unikt Cover Til Din Mobil Eller Macbook Fra Caseapp.dk.

Hejsa dejlige læsere! Jeg håber i alle sammen har nydt weekenden, og nyder det sidste der er tilbage af den. Jeg har brugt min weekend på at se min lillebror spille fodbold, fået lavet en masse afleveringer og dagen i er brugt på at gå for røde kors, og senere skal jeg i biffen med min mor og se praktikanten, som jeg glæder mig sindssyg meget til.. Det virkelig længe siden jeg har været i biffen, så det bliver mega hyggeligt, og filmen ser også god ud.

Men i fredags var jeg så heldig at modtage mit cover fra caseapp.dk, som jeg selv har designede, og det kom efter 2 dage og kvaliteten er helt i top, og jeg synes det helt unikt at have sådan et cover, som kun kan få dig til at smile når du kigger på det.. Men nu til det som jeg synes er fantastisk, nemlig at en af jer dejlige læsere kan vinde et cover til din mobil eller et skins til din macbook, som i helt selv kan designe.. Jeg har nemlig lavet en aftale med caseapp.dk, som vil give en af jer dejlige læsere muligeden for at vinde det, hvilket jeg synes er mega fedt! 
Alt i skal gøre for at være med i konkurrencen er: 

1. Følge min blog på bloglovin lige her..
2. Like min Facebook side lige her..
3. Like caseapps Facebook side lige her.. 
4. Det sidste i skal gøre, er at smide en kommentar her med en hilsen og din email adresse, så jeg kan kontakte dig, hvis du er den heldige vinder.. 

Jeg finder den heldig vinder d. 18 oktober, så jeg håber i har lyst til at være med, og jeg krydser mine finger på jeres alles vegne, da jeg synes det en lækker ting man kan vinde, og det er jo helt unik, da du er den eneste som har det cover man vælger at designe.. Men hvis man nu ikke kan vente, eller gerne vil bestille et hjem allerede nu, eller vil købe en tidlig julegave, så har jeg en rabat kode til jer, som i kan bruge som giver jer 20% rabat på hjemmesiden, koden er: 

NICOLINE20

Men som sagt jeg håber i alle sammen vil være med, og tusind tak til alle jer der læsere med hverdag, det betyder alt, også bare at se min lille blog vokse dag for dag.. Men jeg håber i alle sammen får en fantastisk søndag, og nyder det sidste af weekenden! 
Kys Nicoline. 

4 kommentarer:

  1. Krydser fingre!
    amandaebh@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Håber jeg er den heldige :-))
    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  3. Min søn ville blive så lykkelig for et cover med hans hund på, så jeg prøver lykken.. <3
    Miatilda A // aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  4. Ville ikke have noget imod at være den heldige vinder ;)

    SvarSlet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)