onsdag den 30. september 2015

Kähler // Dansk Design Leksikon.


Godaften dejlige læsere.. Undskyld indlægget først kommer op nu, men har først haft tid til at sidde mig ned nu, og skrive til jer. Jeg har fået lavet en masse afleveringer og lektier i dag.. Jeg må indrømme 3.g er hårdt, men det hjælper at vide at huen venter til sommer, og jeg ved jeg nok skal klarer det.. Samtidig har jeg fået ryddet en del op i dag, da jeg får min mormor og morfar på besøg i morgen, hvilket bliver hyggeligt, også lige at se dem igen.. 

Men nu til det indlægget handler om, nemlig min kærlighed til kähler vaser og generelt kähler mærket. Jeg elsker virkelig deres vaser, kopper, tallerkener osv, og jeg tror jeg kommer til at bruge alt for mange penge på det når jeg engang flytter hjemmefra. Det er så klassisk og unik, og noget der aldrig kommer til at gå af mode.. Det er præcis det jeg elsker ved det, og det samme med Royal Copenhagen. Jeg elsker når man køber noget, og ved det kommer til at holde forevigt.. Samtidig har jeg fundet en virkelig god hjemmeside, hvor man kan gå ind og læse om de forskellige ting fra danske designer, som fx Hay, Georg Jensen, GUBI og selvfølgelig kähler. Jeg synes det er en mega smart hjemmeside, hvor du kan læse lidt om mærket og samtidig se hvor det forhandles henne og meget mere.. I kan finde linket til hjemmesiden lige her.. Jeg synes helt klart i skal tjekke deres hjemmeside ud, hvis i vil vide mere om et specielt dansk mærke, de har virkelig meget info. 

Men jeg håber i alle har haft en god onsdag.. Nu har jeg en aftale med min dyne og det nye elle magasin.. Men fortæl endelig hvis i har en kærlighed til et mærke, eller er det måske også kähler? Sov godt alle sammen når i gør det. :) 
Kys Nicoline.  

//Lavet i samarbejde med dansk design leksikon, men 100%  min egen mening. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)