mandag den 28. september 2015

Rask, Glad Og Tilbage På Bloggen!


//Jakke - Only / Striktrøje - Zara / Top med blonder - Vero Moda / Leggins - Bilka / Sko - Adidas /Smykker - Spining Ringe Og Armbånd Fra H&M// 

Hejsa dejlige læsere, og velkommen tilbage! Jeg har seriøst savnet bloggen så forfærdeligt meget sidste uge, så jeg sidder nærmest her og klapper i mine små hænder over at være tilbage, og kunne skrive til jer igen. Jeg har nemlig ligget syg hele sidste uge, derfor kom der kun det ene indlæg op omkring mit vægttab, men nu er jeg tilbage med en masse energi, og allerede et indlæg klar til jer! Dog vil jeg første lige sige tusind tak til jer alle sammen, som har kommentere og været inde og læse om min historie og kamp mod kiloerne.. Det varmer seriøst så meget at i gider læse det jeg skriver, og jeg lover at part 2, kommer op i løbet af ugen, så det kan i glæde jer til, men tusind tak igen.. virkelig! 

Men nu til det indlægget handler om, nemlig mit outfit, som jeg har haft på i dag. Da jeg kom hjem fra gymnasiet for nogle timer siden, valgte min mor og jeg nemlig lige at skyde nogle billeder, så i kunne se min nye trøje i action, som jeg næsten lige har købt i Zara. Zara i Odense har nemlig stadig nogle få sommer udsalg tilbage, og der fandt jeg min nye yndlings trøje.. Den er seriøst så sød og så var den sat ned fra 300 til 59 kr, så jeg måtte bare have den med hjem.. Jeg ved den kommer til at blive brugt rigtig meget når kulden virkelig kommer.. 

Men igen tak fordi i altid læser med, det betyder virkelig meget.. Mere end i tror! Nu vil jeg få lavet lidt lektier til i morgen, og så slappe af resten af aften.. Men hvad synes i om mit outfit og min nye trøje? :-) God mandag alle sammen! 
Kys Nicoline. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)