torsdag den 22. oktober 2015

So Ready For Christmas With Isis.


Hejsa dejlige læsere! I tirsdag var jeg så heldig at modtage en kæmpe pakke fra de søde Isis mennesker, som har sendt mig alle deres nye lækre produkter! Jeg er stor fan af Isis og bruger det hverdag.. De laver de lækreste produkter, som ikke har særlig mange kcal i sig og intet sukker, hvilket jeg synes er super lækkert! Ud af alle de dejlige ting de har været så søde at sende, er jeg nok mest oppe at kører over julekalenderen! Jeg kan virkelig ikke vente til den 1 december, hvor jeg så kan få åbnet første låge og nyde et dejligt stykke chokolade! Den indeholder både lyst og mørkt, og så er den simpelthen så sød.. Der har virkelig manglet sådan en julekalender, da jeg tit har været ked af at bare fordi man ikke spiser slik eller chokolade, så kan man ikke få en julekalender eller får dem der har diabetes, men vi kan alle sammen være med nu, hvilket er super fedt! Samtidig glæder jeg mig også til at smage marcipan æsken og mandlerne, ja generelt det hele! Isis har aldrig skuffet mig, og jeg synes virkelig i skal tjekke deres produkter ud, hvis i ikke bruger dem i nu. Hvis i ikke har isis produkter i nogle af jeres butikker tæt på jer, så kan i også handle deres produkter inde på deres hjemmeside, som i kan finde ved at klikke lige her.. Jeg føler mig ihvertfald klar til december nu, og klar til at hygge på den sunde måde i de kolde mørke tider.. 

Men jeg håber i alle sammen får en rigtig god torsdag aften, min har indtil videre været fantastisk da det eneste modul jeg skulle have i dag blev aflyst, så jeg har haft fri hele dagen, og nyder det fuldt ud!
  Nogle af jer som kender til Isis, og hvad er jeres yndlings produkt derfra? :) 
Kys Nicoline. 


4 kommentarer:

  1. Hold da op hvor ser det lækkert ud! :D Synes ikke selv jeg er faldet over så stort et udvalgt fra Isis, men skal tydeligvis lige ud og kigge lidt mere grundigt :)!

    SvarSlet
    Svar
    1. De har fået rigtig meget lækkert, så synes da helt klart du skal kigge lidt mere på dem, fordi det er bare muums! :)

      Slet
  2. Ej hvor ser det lækkert ud.
    Kan virkelig heler ikke vente til jul
    XX
    http://lifestylexblogger.blogspot.dk/

    SvarSlet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)