lørdag den 24. oktober 2015

24 October // Dinitrol


//Dinitrol// 
(OBS: Gamle billeder) 

Hejsa dejlige læsere. Jeg havde igår min første vagt på mit nye arbejde, og var først hjemme 23.30, da vi lukker 23.00, men det var super fedt, selvom det er en smule hårdt og der er mange ting man skal huske, så elsker jeg det allerede og glæder mig til næste weekend! Dagen i dag er blevet brugt sammen med min skønne familie i Horsens, hvor vi har set min lillebror spille fodbold, og de vandt 2-0.. og resten af aftenen skal bruges på at se knæk cancer showet, og så skal jeg engang i nat ud og hente mine forældre ude ved en fest de er til.. Sådan er det at få kørekort, så skal der køres! 

Men nu når vi faktisk snakker om kørekort og biler, så skal man jo huske at undervognsbehandle sin bil, og det kan tit være svært at finde ud af hvor man skal gøre det eller hvad prisen er osv. Dinitrol er et bil center, som er eksperter inde for rust mod biler. De har med deres 50 års erfaring opbygget en stor viden indenfor rustbeskyttelse, og de ligger stor vægt på kvalitet. Tit vælger man bare det der er billigst, men hvis man gerne vi sikre sig en sikkerhed for høj kvalitet og at servicen er i orden og resultatet bliver godt, så skulle man måske kigge forbi Dinitrol... I kan læse mere om dem på deres hjemmeside lige her, og der kan man også se hvor den nærmeste Dinitrol ligger. 

Men jeg håber i alle sammen har haft en rigtig god dag! Skriv gerne nede i kommentaren, hvis i har nogle ønsker eller ideer til blogindlæg, så vil jeg kigge på dem! :) 
Kys Nicoline. 

2 kommentarer:

  1. Godt at høre at du er så glad for dit nye arbejde :)

    www.moderngirl.dk

    SvarSlet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)