fredag den 16. oktober 2015

New Winter Boots From New Look.


Hejsa dejlige læsere! Hold op hvor har jeg savnet at sidde her foran skærmen og skrive til jer, men de sidste par dage er blevet brugt med mine veninder og familie, så jeg har haft mere at se til, end jeg faktisk troede jeg ville i ferien, men det har været skønt! Men nu til det, dette indlæg skal handle om, nemlig mine nye støvler, som kom med posten i dag! Jeg har købt dem inde på ASOS til ingen penge, kom vidst kun af med 62 kr for dem, og de er så fine! Jeg kan desværre ikke finde et link til dem mere, så tror de udsolgt, men der var næsten heller ikke flere da jeg købte mine.. De er fra New Look og var sat ned fra 299, og jeg tror seriøst de bliver så fine til vinter, til alle mine strikkjoler.. Glæder mig allerede! 

Hvad synes i om mine nye fine støvler, og nyder i efterårsferien? God fredag alle sammen!
Kys Nicoline. 

2 kommentarer:

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)