søndag den 18. oktober 2015

Back To Reality Tomorrow // Giveaway winner..


Godaften dejlige læsere. Jeg håber i har nydt den sidste ferie dag, før hverdagen rammer igen i morgen.. Jeg må indrømme, jeg glæder mig ikke til min alarm ringer igen i morgen 05.25, og til at skulle tage toget igen.. Jeg har virkelig nydt ferien og bare fået slappet af og sovet en masse, det har jeg virkelig manglet.. Jeg har dog også fået lavet en masse afleveringer, så der er styr på det.. Næste uge bliver også en spændene uge for mig, da jeg har en masse spændene ting jeg skal, men jeg starter hårdt ud med skole til halv 4 i morgen, det burde ikke kunne lade sig gøre på en mandag..  Men jeg er positiv og glad og har fået en masse energi efter ferien, så alting skal nok gå hvis bare man smiler, desuden lover jeg at min kamp mod kiloerne part 2 kommer i løbet af denne uge vi går ind i, så det kan i glæde jer til.. 

Men nu til det indlægget skal handle om, nemlig vinderen af min sidste giveaway, hvor man kunne vinde sit eget designede cover fra Caseapp.dk. Igen tusind tak til alle jer som har deltaget, det betyder virkelig meget at i gider læse med og at i deltagere, og jeg lover at der snart er en ny giveaway klar igen, så husk endelig at holde øje med bloggen.. Men vinderen af denne giveaway er: 

Maria Møller. 

Så stort tillykke Maria, jeg sender dig en mail lige her om lidt, og samtidig kontakter jeg firmaet så du kan få din præmie! Jeg håber du bliver rigtig glad for det, og igen tusind tak til jer andre som deltog, det betyder virkelig meget! 

Men jeg håber i alle sammen har haft en god efterårsferie, og har nydt den sidste dag og er klar til en ny uge i morgen! Nu vil jeg lukke ned og få noget søvn, inden alarmen ringer! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)