mandag den 19. oktober 2015

I Got A Job! //Julie Sandlau


Hejsa bloggies! Jeg har seriøst haft den bedste mandag, hvor alle de ting jeg troede jeg skulle, lige blev ændret, fordi jeg fik en virkelig dejlig email! Det plejer jo bare at være en helt normal mandag, med træning efter skole osv, men jeg fik en email om jeg at skulle komme til jobsamtale, and guess what... JEG FIK JOBBET!! Jeg tror ikke i forstår hvor glad jeg er lige nu!! Jeg har længe søgt et arbejde, efter jeg sagde op hos det andet, da de ikke gav mig min løn, og arbejde hænger ikke på træerne mere som det gjorde, og selvom jeg har sendt 1000 ansøgninger (sådan føles det) ud om dagen, så er det meget få der har vendt tilbage, meen nu har jeg job! Og jeg ved godt at bloggen på mange punkter også er mit arbejde, men jeg har virkelig savnet sådan at være ude blandt folk og have medarbejder og generelt hele arbejdsmiljøet, så jeg er super glad og spændt på hvordan det bliver!! 

Men nu hvor jeg har været så heldig at få et arbejde, har jeg også haft lyst til at give mig selv en lille gave, som et klap på skulderen og jeg har virkelig længe haft et kig på Julie Sandlaus smykker.. De er seriøst så smukke, og virkelig unikke og specielle! Priserne svinger meget, men hvis det stod til mig så ville jeg køber det hele! PI-Cph.dk sælger Julie Sandlaus smykker, så jeg ville helt klart tjekke dem ud, hvis i tænker i også gerne vil anskaffe jer noget fra hende, fordi de smykker er seriøst for smukke, er helt forelsket i det lyserøde armbånd eller øreringe med englevinger.. 

Men jeg håber i andre har haft en lige så god mandag, og i må have en fantastisk aften! Nu vil jeg smutte op og hjælpe min far med aftensmaden, og bare nyde denne mandag, med et stort smil på mine læber :)
Kys Nicoline. 

2 kommentarer:

  1. Tillykke med jobbet! Og superfine smykker :)

    www.metowefashion.bloggersdelight.dk

    SvarSlet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)