lørdag den 10. oktober 2015

Nye Vitaminer Fra LongoVital.


Godaften dejlige læsere. Jeg håber i nyder ferien lige så meget som jeg gør, selvom den ikke sådan rigtig er igang i nu.. Jeg glæder mig bare personligt til at kunne sove længe hele næste uge, og bare lave de ting jeg har lyst til. Jeg har faktisk ikke særlig mange planer i efterårsferien, hvilket også passer mig helt fint, da jeg gerne vil slappe lidt af og få en masse energi.. Men jeg har rigtig mange ideer jeg vil med bloggen her i ferien, så det kan i glæde jer til! Men her til aften vil jeg gerne vise jer en pakke, som jeg har modtaget med posten i dag.. Hvis der er noget jeg elsker, så er det at modtage pakker.. Jeg glæder mig til at åbne dem og se hvad jeg har fået eller købt. Denne gang var det fra kompas kommunikation, som har været så søde at sende mig den fine pakke, med en vandflaske fra Eva Solo, to træningselastikker og selvfølgelig hele det pakken handler om, nemlig LongoVitals nye sports vitaminer. Jeg er rigtig dårlig til at tage vitaminer, og lige nu tager jeg faktisk ikke rigtig nogle, udover D vitamin, og jeg ved fra mange af mine venner og familie at det er vigtigt at få nogle vitaminer når man træner så meget som jeg gør.. Så jeg glæder mig rigtig meget til at prøve de her nye vitaminer fra LongoVital, da de skulle være eksta gode til personer som træner rigtig meget..  De indholder vitamin C, jern, magnesium og vitamin D, så de har rigtig meget godt i sig, og man skal tage dem 3 gange dagligt, så jeg starter allerede på dem i morgen! Så jeg glæder mig rigtig meget til at se hvordan kroppen reagere nu hvor den får nogle vitaminer at arbejde med, og så må jeg indrømme at vanddunken fra Eva Solo, som de også sendte med, er helt fantastisk! Har allerede taget den i brug, og ved den kommer til at blive brugt fast fremover. :) 

Men jeg håber at i alle sammen har en rigtig god lørdag, og at i får en kanon god efterårsferie! Måske har i nogle spændene planer? Hvis må i gerne skrive det i kommentaren, og så må i også gerne lige skrive hvis i tager nogle vitaminer og hvordan de fungere for jer :) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)