fredag den 18. september 2015

My New Watch & Plans For The Weekend!


Hejsa dejlige læsere. Jeg har haft AT hele ugen, så jeg har arbejdet med en synopsis hverdag i skolen og hjemme, så det er derfor jeg desværre ikke har fået opdateret herinde.. Men nu er den endelig afleveret, og jeg skal først have AT igen, når jeg skal op i det til eksamen. Jeg troede virkelig ikke det ville fylde så meget, men jeg har været fuldstændig smadret når jeg kom hjem fra skole, og har slet ikke haft overskud til andet, end at få den opgave færdig, så jeg er glad for det er over nu og at det er weekend! Jeg skal nemlig være sammen med en helt speciel person i morgen, som kommer helt fra Århus for at besøge mig.. Hun kommer i morgen tidlig, allerede 10.15, og tage først hjem søndag igen.. Der er derfor dømt shopping i morgen, med en tur i byen om aften og ren tøsehygge søndag. Jeg glæder mig sindssyg meget til at være sammen med hende, og jeg tror i alle har hørt om hende før, men det er en af mine bedsteveninde, nemlig Rigmor, som jeg har kendt i 4 år nu.. Så min weekend kan kun blive god. :) 

Men nu til det indlægget handler om, nemlig mit nye ur, som jeg har modtaget med posten i dag. Det er et ur som jeg har købt af en på Facebook, og synes det er det meste sødeste og fineste ur jeg længe har set. Jeg har længe gået og drømt om et ur, men aldrig følt jeg havde pengene til det.. Mit drømme ur er nemlig enten et fra Marc Jacobs eller et fra Daniel Wellington.. Men jeg faldt for dette her, og har endelig fået det hjem. Det er virkelig sødt, og ligner samtidig et armbånd, og jeg tror jeg kommer til at bruge det rigtig meget, da det kan passe til de fleste outfits. ;) 

Men jeg håber i alle sammen får en fantastisk weekend, og husk at der kun er 2 dage tilbage før jeg finder en vinder af min giveaway, så i skal skynde jer hvis i vil være med.. i finder den lige her.. Men som sagt i må alle have en fantastisk weekend og hvad synes i endelig om mit nye ur? 
Kys Nicoline. 

2 kommentarer:

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)