søndag den 13. september 2015

5 Wanties From Nelly To Fall.

//1 - her.. /2 - her.. /3 - her.. / 4 - her.. / 5 - her..//

Godaften dejlige læsere! Undskyld bloggen har været stille, men min macbook oplader har været i stykker, og har først fået købt mig en ny her i dag.. Og jeg føler ikke rigtig heldet er med mig i forhold til elektronik, fordi nu vælger min iphone oplader også at gå i stykker.. Længe leve elektronik. Men jeg vil sige det varmer mit hjerte at se i stadig går ind og kigger, og følger med på facebook.. Det betyder meget, at i stadig er med selvom jeg ikke har kunne skrive noget på bloggen. Men nu til det indlægget handler om, nemlig 5 ting jeg har fundet på Nelly her til efteråret.. Nu kommer min yndlings årstid nemlig, hvor vejret bliver koldere og man skal til at tænde op i brændeovnen og tænde en masse levende lys og hygge sig med film og varm kakao.. Samtidig er det måneden for lange varme strik kjoler og tykke trøjer! På Nelly.com har jeg fundet de ting i ser oppe på billedet, og jeg så gerne den hvide strik kjole blev min.. Jeg elsker kjoler og er virkelig en kjole pige, så den ville ikke skade nu hvor det bliver koldere, samtidig har jeg virkelig overvejet at anskaffe mig de nederdele jeg har med på billedet, da de findes overalt i modeverden lige nu, og jeg synes selv de er mega fede! 

Men det var lige et lille indlæg om 5 ting jeg gerne ville have blev mine.. Så i morgen starter en ny uge, som for mit vedkommende kommer til at handle om AT i skolen hele ugen, men ser frem til weekenden, hvor jeg skal være sammen med en af mine bedsteveninder, som kommer helt fra Århus.. Men det kommer i til at hører meget mere om.. Håber i alle sammen har haft en god weekend, og nydt den fuldt ud.. Er der nogle af tingene på billedet, som i også måske kunne overveje at klikke hjem? :) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)