tirsdag den 8. september 2015

Insta Lately #4.

Godaften dejlige læsere.. Jeg håber i alle sammen har haft en rigtig god tirsdag, og at i er kommet godt ind i den nye uge. Jeg har selv haft en god tirsdag, som er brugt på skole fra 08.00 - 14.00, derefter en god workout i Fitness world, og bagefter ren afslapning.  Jeg er så heldig at jeg lige slipper for en lang dag på gymnasiet i morgen, da mit samfundsfagshold skal til København, hvor vi skal besøge nogle politikker, så det glæder jeg mig til.. Det bliver rart lige med en dag væk fra gymnasiet. Vi kører allerede halv 8 i morgen tidlig, og vi skal alle møde på skolen 07.15, så det er tidligt op og afsted, men jeg tror det bliver mega hyggeligt i bussen og i København... 

Men jeg tænkte det var længe siden jeg havde opdateret jer herinde om hvad der skete på min instagram, som i forresten meget gerne må følge, jeg hedder bare Nicolinepraus derinde.. Dog er det ikke det vilde der er sket. Har brugt meget af min tid på træning som i kan se, shoppe turer i odense og så er der et billede af alt det i kan vinde i min giveaway, som er igang lige nu, og jeg vil allerede gerne sige tak til alle jer som har meldt jer til.. Det varmer virkelig mit hjerte, når jeg ser hvor aktive i er og generelt bare når i kommentere, det rart at vide nogle læsere med. I er alle guld værd for mig! 

Men som sagt husk at følg mig på instagram, hvor jeg opdatere dagligt, og skriv gerne jeres instagram navn nede i kommentaren, så vil jeg kigge forbi og husk som sagt at være med i min giveaway, som i kan finde lige her.. God tirsdag alle sammen! 
Kys Nicoline. 

2 kommentarer:

  1. Lyder som en rigtig dejlig dag - jeg træner også selv i fitness world!
    Derudover må jeg sige, at jeg er helt vild med din header :-)
    Knus Maria
    www.thefashiondove.blogspot.dk

    Du kan forresten finde mig på instagram under navnet @mariajonsson96

    SvarSlet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)