søndag den 20. september 2015

My Sunday //The Winner.


Hejsa dejlige læsere. Jeg håber i alle sammen har haft en fantastisk weekend, og en rigtig dejlig søndag! Jeg har som sagt være sammen med min bedsteveninde Rigmor, og det har være rigtig hyggeligt, med en masse shopping og en bytur om aftenen. Jeg må indrømme, det blev ikke sent før vi var hjemme, men jeg har ikke været på toppen i dag, og fordi jeg ikke klædte mig godt på igår da kulden kom, har jeg givet mig selv en god omgang forkølelse.. flot nicoline! Så min søndag er blevet brugt på at få den sidste aflevering færdig, og bare slappet af.. Og sådan skal resten af min aften også bruges.. 

Men nu får i også vinderen af min giveaway af vide, da jeg har trukket en vinder.. Først vil jeg lige sige tusind tak igen, for alle jer der har lyst til at være med.. Det betyder virkelig meget for mig, også bare at se bloggen vokse dag for dag. Jeg lover der snart kommer en giveaway igen, så hold øje med bloggen! Men vinderen af alle de lækre ting fra workoutshop.dk er..

Ida Hansen! 

Så stort tillykke til dig Ida, du modtager en email fra mig, lige her om lidt. :) Og tusind tak til alle jer andre som også deltog, det betyder rigtig meget! God søndag aften til jer alle! 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)