torsdag den 3. september 2015

Calvin Klein Is My Fave.


//Lyserød parfume her / Hvid parfume her//

Hejsa dejlige læsere. I dag vil jeg vise jer mine 2 yndlings parfumer, som jeg købte for en uge siden i Matas. Jeg har nemlig længe gået og overvejet hvad min næste duft skulle være, eftersom jeg desværre havde brugt det sidste op i min Chanel, og jeg ikke lige følte for at økonomien rakte til at købe den igen.. Efter meget overvejelse, endte jeg i Matas i Svendborg efter skole, hvor jeg fandt disse to lækre dufte. De begge to fra Calvin Klein, som er et mærke jeg virkelig elsker og de dufter virkelig himmelsk! De var begge på tilbud til ca. 280 kr, så det endte med jeg købte dem begge.. Den jeg bruger mest er den i den hvide flaske, da jeg synes den har en meget special men unik duft.. Jeg har lagt link ind til dem, så i kan finde dem inde på Matas hjemmeside, men de er vidst ikke på tilbud længere.. 

Ellers har min dag stået på sygehus besøg igen, og lidt eftermiddags shopping med min mor og far. Jeg glæder mig til at vise jer købene i løbet af weekenden. Resten af aften skal bruges på en god film og noget lækkert mad.. Jeg er nemlig alene hjemme, så skal bare hygge mig. Husk forresten at kigge forbi på bloggen i morgen, hvor der vil komme en ny lækker giveaway op.. Så glæd jer! 
Nogle af jer som bruger disse dufte, eller har i nogle andre i kan foreslå? :-) 
Kys Nicoline. 

2 kommentarer:

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)