søndag den 2. august 2015

Something Blue..


//Bh - Her / Trusser - Her//

Hejsa dejlige læsere! Lige nu sidder jeg og nyder en dejlig kop the og arbejder på en masse indlæg til jer. Mine ben er trætte efter loppemarked i dag, men det gik godt og jeg fik solgt en del, så jeg er meget tilfreds. Resten af min søndag skal bruges på lækker mad og ren afslapning. I fredags da jeg var sammen med min bedsteveninde Emma, smuttede vi en tur ind til Odense, hvor jeg fandt nogle få ting og en af tingene var dette lækre sæt undertøj fra Erbs. Jeg har faktisk længe gået og kigget på det, og da jeg fandt det i fredags til kun 75 kr stykket, måtte jeg eje det. Jeg er blevet helt forelsket i soft bras, og elsker måden man kan style dem på. Det er en trend som virkelig er gået amok, og er noget man kan finde overalt i modebilledet. Jeg fandt mit sæt i message, men har fundet det på Stylepit.dk til jer, dog ikke til samme pris men stadig på tilbud, hvis det frister.. ;) 

Nogle af jer som har nogle soft bras og hvad synes i om dem? God søndag alle sammen! :) 
Kys Nicoline. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)