lørdag den 1. august 2015

Italy 2015.


Hejsa dejlige læsere! Gud hvor har jeg savnet jer og bloggen så forfærdeligt meget! Jeg har som sagt været i Italien, hvor jeg valgte at lade min Macbook blive hjemme, for at jeg kunne nyde ferien med familien. Jeg har faktisk været hjemme i en uge nu, men der har været så mange ting jeg skulle, og har først haft tid til at sætte mig ned nu og skrive til jer. Lige nu sker der en del ting i mit liv, som jeg glæder mig til at fortælle jer mere om, når det hele er på plads. Samtidig med bloggen, arbejder jeg på en masse til jer, så det kan i glæde jer til! Samtidig ville jeg holde godt øje med bloggen i næste uge, da der kommer en giveaway op til jer, hvor i kan vinde nogle lækre produkter! Så nej jeg har ikke glemt jer eller bloggen, og jeg er tilbage med en masse energi og ideer, som i kan glæde jer til! 

Håber i får en fantastisk lørdag og nyder det sidste af sommerferien! 
Kys Nicoline. 

PS: hvis der er nogle af jer som er fra Odense, så smut forbi Odense havn i morgen, da jeg vil stå med en bod ved loppemarkedet, hvor jeg sælger ud af mine ting som tøj, sko og smykker. Håber i vil kigge forbi!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)