fredag den 10. juli 2015

When It's All About Packing // Regovs.dk

//Billede fra weheartit. 
//Link til regovs.dk lige her...//

Hejsa dejlige læsere. Når i læser dette indlæg sidder jeg nok i en bil på vej sydpå.. Mere præcis Italien! Derfor vil bloggen være lidt stille udover nogle indlæg jeg har planlagt, da jeg ikke tager min pc med, da vi ikke har net + jeg bare har brug for at koble af. Jeg har brugt de sidste par dage på at pakke og det har været stressende da jeg hele tiden har været bange for at glemme noget, men heldigvis har jeg lavet en pakkeliste i år, så burde huske alt! Men nu hvor man skal pakke, så skal man jo have det helt rigtige udstyr som fx en taske. Jeg har selv en pink kuffert som jeg fik af min farmor for 2 år siden, som jeg er virkelig glad for og så er den lige min farve. Men hvis man nu kigger efter en ny kuffert eller bare en taske, så synes jeg helt klart i skal tjekke denne hjemmeside ud lige her... Regovs.dk har rigtig mange lækre tasker, punge og en masse andet at byde på og så er kvaliteten helt i top og til fornuftige priser.. Og ovenpå det, så har man 60 dages returret, hvilket er mega lækkert, så man kan overveje sit køb og altid sende det tilbage i tide, hvis man fortryder! Så hvis i mangler noget nyt til rejsen eller bare en ny taske fordi du gerne vil forkæle dig selv, så synes jeg helt klart i skal smutte forbi deres hjemmeside og tjekke deres ting ud.. 

God ferie alle sammen og nyd den med folk i elsker! Skal i nogle varme steder hen eller blive i hjemme i DK? Let me know! :)
Kys Nicoline.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)