mandag den 3. august 2015

Desigual // Magasin.dk


//Link til Desigual lige her...//
//Gummistøvler - her / Taske - her / Bukser - her//

Hejsa dejlige læsere. Nogle gange opdager man nye mærker, som faktisk overrasker en og som har en fantastisk historie bag sig. Desigual er et mærke som Magasin sælger lige nu, og som har en fantastisk historie bag sig og unikt design. Desigual kom frem i lyset i 1984, med et slogan "La Vida Es Chula", som er deres måde at se moden på og hvordan livet skal leves. Det er et budskab som er gået i hjertet på mange mennesker, og afspejler sig i deres tøj. Alt deres tøj er meget unikt, og er ikke noget man sådan lige finder på gaden i dag, hvilket jeg også synes er mega fedt, da det er lidt mere unikt at gå i. jeg har fundet 3 ting, som jeg virkelig synes er fantastiske. Specielt de sorte gummistøvler, fordi de ser meget normale ud, men stadig har det unikke tvist over sig med det røde og blomsten, og jeg går lidt med tanken om at købe nogle nye gummistøvler så jeg er klar til efteråret, og disse kunne jeg sagtens finde på at bestille hjem. Mange af deres ting er udsolgt i bestemte størrelser på Magasin.dk, så man skal være hurtig, men det er også et meget specielt men lækkert mærke.. 

Nolge af jer som kender mærket og måske ejer noget fra det..? :) 
Kys Nicoline. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)