fredag den 28. august 2015

Max Factor Event.



Hejsa dejlige læsere og glædelig fredag! Nu er det endelig weekend, og jeg har virkelig glædet mig til det kunne blive fredag, så weekenden kunne starte. Vi har rigtig mange afleveringer og lektier for tiden, så jeg nyder virkelig mine weekender, hvor jeg lige kan få lov til at slappe af og trække vejret dybt og få en masse energi til en ny uge.. Men jeg var som sagt til et virkelig hyggeligt event igår hos Max Factor. Det blev holdt i Magasin i Odense, og det var et virkelig hyggeligt event, hvor jeg lærte en del om makeup og fik en masse gode tips, som jeg kan bruge i fremtiden.. Jeg fandt fx ud af hvilke farver jeg skal gå efter, og hvilken læbestift der passer mig perfekt. Man fik en fin lille pose med prøver + en lille gave med 3 fine neglelakker i, og 20% hele aften på deres produkter. Jeg var så heldig at blive valgt som deres unge model, og kom op på scenen og blev stylet.. I kan se resultatet på billedet deroppe, og jeg elsker virkelig det look hun skabte, hvilket resulterede i jeg måtte købe alle produkterne med hjem som hun havde brugt.. Men jeg er virkelig positiv overrasket over Max Factor og er overrasket over jeg ikke rigtig har brugt nogle af deres produkter før, de jo fantastiske! Jeg er ihvertfald forelsket i alt oppe på billedet som jeg fik købt med hjem, specielt læbestiften og glossen, de er virkelig smukke men samtidig naturlige.. 

Men hvis man nu ligesom mig elsker at shoppe og bruge sine penge på fx makeup fra Max Factor, så kan man jo vælge at skifte sit mobil selskab over til Zenji, hvor du betaler 199 kr om måneden og samtidig får et gave på 100 kr om måneden, hvor du kan vælge at bruge det på hvad du har lyst til fx makeup eller tøj hvis det lige er det du mangler.. Jeg synes ihvertfald det rigtig smart og overvejer selv at skifte mit selskab derover, da jeg sagtens kunne bruge et gavekort på 100 kr om måneden til lige præcis det jeg havde lyst til.. 
Men hvis det er noget i har lyst til at læse mere om, kan i læse om det lige her.. 

Ellers må i alle sammen have en rigtig god fredag og weekend! Jeg skal bare bruge min weekend på at slappe af og være sammen med familien, og få arbejdet en del på bloggen, og jeg kan allerede sige der snart kommer en ny giveaway op, hvor i kan vinde nogle virkelig lækre ting, så glæd jer! 
Noget spændene i skal lave i aften og ejer i måske noget fra Max Factor? :-) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)