torsdag den 27. august 2015

Home Inspiration // Byghjemme.dk


Godaften dejlige læsere.. Jeg er næsten lige kommet hjem fra Magasin fra et hyggeligt event hos Max Factor, som var fantastisk og som i vil hører meget mere om i morgen! Men jeg må indrømme jeg er fuldstændig kvæstet nu, og virkelig træt. Ugen for mig har været virkelig stresset, så jeg glæder mig til weekend, hvor jeg skal lave ingenting og bare slappe af og få en masse energi.. Men nu vil jeg fortælle jer lidt om en ting jeg er begyndt at tænke meget over, nemlig det med at flytte hjemmefra og have sit eget sted. Jeg er stille begyndt at kigge efter lejlighed, fordi jeg gerne snart vil have mit eget, da jeg føler det snart er tid.. Derfor er jeg også begyndt at kigge meget på bolig ting og inspiration til boligindretning. Jeg glæder mig virkelig meget til at have mit eget sted, hvor jeg kan indrette det præcis som jeg vil, dog må jeg indrømme jeg tror det bliver dyrt, da jeg har forelsket mig i alle de mærker som koster.. Hovsa.. Men jeg har en masse ideer i hovedet, og glæder mig bare til at indrette og få noget som er mit..  

Men hvis man nu er mere til at handle online, og ikke orker at tage i IKEA eller alle de andre butikker, så kan man også smutte forbi byghjemme.dk, som i kan finde lige her.. De har alt du skal bruge til din indretning, og en masse gode tilbud, og så levere de til hele Danmark. Så hvis man nu er en af de personer som ikke orker at tage i IKEA, men hellere vil klikke det hjem Online, så smut forbi den hjemmeside, da de virkelig har alt man skal bruge og gør det hele tusind gange lettere! 

Men i må alle have en forsat god torsdag aften, og skriv endelig i kommentaren hvis du er flyttet hjemmefra eller har det ligesom mig... Jeg elsker når i kommentere. :)
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)