søndag den 23. august 2015

I Just Love Shoes.


Hejsa dejlige læsere. Jeg håber virkelig i nyder det dejlige sommervejr, da de siger det er sidste dag i dag før vi bliver ramt af regn. Jeg har selv planer om at gå eller løbe en tur senere i aften, bare for at nyde det sidste af sommeren. Jeg har faktisk haft de to par sko på billederne længe, men har bare fuldstændig glemt at vise dem til jer. De er begge fra Moss Copenhagen og købt over deres hjemmeside. Jeg elsker dem begge to til skyerne, da jeg synes de passer perfekt til fest og støvlerne glæder jeg mig til at bruge når det begynder at blive koldere, da de vil være perfekte til et hvert outfit. Dog må jeg indrømme jeg lige skal lærer at gå bedre i de sorte stiletter, da de er en smule højde, og jeg ikke kan holde ud og gå for længe i dem før jeg må tage dem af, men det bliver bedre og bedre for hvergang og jeg elsker dem ubeskriveligt.. Støvlerne er desværre ikke på deres hjemmeside mere, men købte dem også for 100 kr og de var væk på ingen tid, men de sorte stilletter kan i finde lige her.. 

Men nu når vi snakker om sko, så vil jeg lige nævne denne hjemmeside jeg har fundet, hvor de har nogle sko som passer til alt slags vejr, og som er fantastiske at gå i.. Hjemmesiden hedder Eshoes.dk, og de har en masse lækre sko, men lige specielt Merrell mærket, som i kan se hele udvalget af her, har nogle fantastiske sko og har selv kigget en del på deres sneakers, da jeg mangler nogle nye løbesko, og de ser vildt lækre ud og er en fair nok pris, hvis du spørg mig. :) 

Jeg håber i alle sammen har haft en fantastisk weekend, og har nydt det gode vejr som desværre skulle vende nu.. Men hvad synes i om mine sko? nogle i selv ville købe eller? :) 
Kys Nicoline. 


2 kommentarer:

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)