fredag den 21. august 2015

Friday Shopping.


//Hat - her / Striktrøje - her / Grå blondekjole - her / Hvid kjole - her / Grå blondetrøje - her//

Hejsa dejlige læsere. Nu er jeg endelig tilbage på bloggen, efter en lille pause. Jeg er rigtig ked af jeg ikke har fået opdateret, men der er sket en del i mit liv, så jeg har lige haft brug for en pause, hvor jeg lige har kunne få styr på mig selv, inden jeg kom tilbage. Men jeg er tilbage nu, og har en masse spændene ting klar til jer inden for de næste par uger, så i kan virkelig glæde jer! En af tingene er en lækker giveaway, som jeg glæder mig til at dele mer jer, men husk i stadig kan nå at være med i min isis giveaway lige her... der er ikke så mange der har deltaget, men jeg håber da i har lyst til at være med, der skal findes 3 vindere, så chancerne er store! Men nu tilbage til det indlægget handler om, nemlig de fine ting på billedet, som jeg virkelig drømmer om lige nu.. De måtte virkelig godt lande hjemme hos mig meget snart + alle tingene er på tilbud, og kan købes på Nelly.. Jeg er ihvertfald virkelig forelsket i hatten og den lyseblå strik, de 2 ting ville være perfekt her til efterår!

Min fredag skal ellers bruges her på skolen til 15:30, og så ellers sammen med min skønne familie og nogle gode venner til en lækker koncert i Odense, så det bliver en skøn fredag og lækker weeked jeg går mig i møde! Nogle af jer som skal lave noget spændene i weekenden? :) 
Kys Nicoline. 

2 kommentarer:

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)