lørdag den 29. august 2015

Family Day & Night // Charbroil Grill.


Hejsa dejlige læsere! Jeg håber i alle sammen nyder jeres lørdag lige så meget som jeg gør, og at i nyder de sidste dage med sol.. Jeg hører noget med at fra næste uge af skulle efteråret ramme os, med en masse regn. Jeg har været sammen med min farmor hele dagen, hvor den har stået på shopping i Odense og frokost på Olivia Brasserie, som er et sted jeg varmt kan anbefalde folk at prøve.. De servere virkelig det lækreste mad, og man går mæt derfra, hvis man ikke triller. Jeg plejer at se min farmor næsten hverdag, men på grund af alle de ting jeg render rundt og laver og gymnasiet som skal passes, ses vi desværre ikke så meget mere, så jeg nyder dagene som denne med hende. Man skal jo huske at bruge tiden med dem man elsker, inden det er forsent.. Resten af min aften skal også bruges med mennesker jeg elsker, nemlig mine forældre, min lillebror og hans kæreste.. Vi skal hygge ude ved vores bål sted og spise lækker mad, selvom jeg er godt mæt lige nu.. 

Nu hvor det også er så godt vejr, så er det med ud og bruge sin grill, mens solen er fremme. Min far er en af de mennesker som elsker at grille sit kød, lige meget hvad det er, og det smager fantastisk. Lige nu har han en webergrill, som jeg ved han er utrolig glad for, men jeg er også begyndt at kigge på lidt andre grille, og måske give ham en ny til hans fødselsdag, da han virkelig godt kunne trænge til en ny.. xl-byg.dk har rigtig mange forskellige slags, og specielt Gasgrille... Nu er det jo blevet meget moderne at bruge det i stedet for de gamle grille, og der er et mærke som xl-byg sælger som hedder Charbroil, som har en masse lækre grille og ting til gasgrill.. I kan finde mere fra deres mærke lige her.. Jeg kunne ihvertfald godt finde på at købe en til min far, så han er med på moden igen.. 

Men jeg håber i alle sammen nyder solen og at i alle får en fantastisk lørdag. Nogle af jer som skal noget spændene i aften? :) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)