søndag den 21. juni 2015

Workout Clothes From Carite.


Hejsa alle sammen. Jeg håber i alle sammen har haft en dejlig weekend. Min har stået på fødselsdag for familien og afslutning med min lillebrors fodbold hold, så det har været en dejlig weekend, og nu hvor jeg har fået alle min fødselsdagsgaver, lover jeg at vise dem i løbet af næste uge. Min søndag skal bruges i Kiwi, da jeg skal på arbejde. Tilbage i starten af Juni lovede jeg at vise jer mit træningstøj som jeg købte til alt for damerne løbet, og det vil jeg gøre nu. Det er fra et mærke som hedder Carite, og jeg synes helt klart i skal tjekkes deres hjemmeside ud lige her.. De har en masse lækre ting, og kvaliteten er helt i top. Jeg købte to bukser og 3 trøjer for 500 kr, og det synes jeg er en god pris, og jeg elsker deres tøj og har trænet i det lige siden. Så helt klart hvis i mangler noget nyt træningstøj, så klik lige forbi deres hjemmeside og tjek dem ud. 

Håber i har haft en god weekend, måske i har lavet noget spændene? Rigtig god søndag alle sammen! 
Kys Nicoline. 

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det er så sejt, den forvandling du har gennemgået gennem årene! Kæmpe respekt, virkelig! <3
    Det kunne være rigtig rart med et indlæg om, hvordan du organiserer din tid.
    Jeg tænker, det virker som om du kan træne flere gange om ugen, + få det sociale til at køre, (har du arbejde også?).
    Jeg går kun i 1.g, og kan allerede nu være frustreret over, hvordan jeg skal få 2.g til at fungere, hvis jeg også gerne vil i gang med at træne jævnligt.... Håber du vil lave sådan et indlæg!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej søde dig. <3
      Tusind tak for de søde ord, det varmer og gjorde lige min arbejdsdag igår tusind gange bedre! Jeg vil da gerne lave sådan et indlæg, og ja jeg har arbejde så jeg har mange ting jeg skal i løbet af en dag, men jeg lover at lave et indlæg inden skolestart igen, med nogle gode råd. :)
      Tusind tak igen!

      Slet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)