torsdag den 18. juni 2015

Last Night Event With IsIs.


Hejsa dejlige læsere. Som i kunne læse om i tirsdags skulle jeg igår til Århus, for at besøge de søde isis mennesker som har kontor deroppe. Der skete en masse på mødet som jeg desværre ikke må sige mere om lige nu, men jeg vil forslå jer at i skal holde ekstra godt øje med isis i fremtiden, så har jeg ikke sagt for meget.. Men det var som sagt en rigtig dejlig aften med en masse søde piger, hvor der skete lidt af hvert, og med hjem fra mødet fik vi alle sammen en kæmpe pose med alle disse lækre produkter i. Jeg er kæmpe fan af alle isis produkter, fordi de ikke indeholder sukker og så smager de altså fantastisk! Efter mit store vægttab er de blevet en del af min hverdag, og i denne pose vi fik med var der også nye ting med som jeg aldrig har smagt før, så det kan kun blive spændene. Men jeg må indrømme, det jeg måske glæder mig allermest til at smage, må være deres nutella.. hvem elsker ikke det? ;) 

Lige om lidt skal jeg op og sætte et kryds sammen med mine forældre. Husk nu at stemme, det er vigtigt. Ellers ønsker jeg jer alle sammen en fantastisk valgaften, og er der nogle af jer som måske også bruger Isis og hvis hvilke produkter er så jeres yndlings? :-) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)