tirsdag den 16. juni 2015

Summer Holidays Just Around The Corner.


Hejsa dejlige læsere. Jeg er så ked af at jeg ikke får blogget hverdag, men der sker en masse ting i mit liv lige pt, som gør jeg må vælge bloggen fra. Dog skal jeg til min sidste årsprøve i morgen kl 12:45, og så har jeg sommerferie, hvilket betyder mere arbejde på bloggen for mig! Det glæder jeg mig så meget til, da bloggen er mit et og alt, så jeg glæder mig til at være 100% tilbage efter årsprøven i morgen, og jeg håber også i alle sammen stadig er med derude og ser frem til det. Samtidig med at jeg får sommerferie i morgen, skal jeg til Århus om eftermiddagen, faktisk lige efter min årsprøve slutter, da jeg skal til et event med ISIS. Det er et mærke som laver produkter uden sukker og jeg bruger deres ting hverdag, så jeg ser frem til at komme derop, og jeg glæder mig til at fortælle jer meget mere om det. Jeg havde som sagt hvis man læser med på min facebook side fødselsdag igår, hvor jeg fyldte 19 år og jeg havde den bedste dag sammen med min elskede familie og dejlige bedsteveninde. Jeg glæder mig sindssyg meget til at vise jer alle mine gaver meget snart, da jeg fik en masse lækre ting, dog mangler jeg stadig gaven fra min tante og onkel. :-) 

Men kryds finger for mig i morgen til min sidste årsprøve, som er AT og så håber jeg at i glæder jer til at jeg er 100% tilbage igen. :-) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)