onsdag den 24. juni 2015

Celebration All Day.


Hejsa dejlige læsere. Min onsdag er blevet brugt på at fejre 2 dejlige mennesker, som jeg holder meget af. Formiddagen brugte jeg sammen med mine elskede veninder, da min rigtig gode veninde Nadine blev student, og vi valgte derfor alle sammen at overraske hende og give hende en rose. Det var dejligt at være på gymnasiet igen, og jeg mødte da også nogle få fra min klasse, som jeg fik sagt hej til og det var mega hyggeligt. Jeg må indrømme jeg glæder mig rigtig meget til næste år, hvor det er min tur til at få hue på, det så spændene! Men tillykke igen søde Nadine, du har virkelig fortjent den hue og jeg er en meget stolt veninde, som vil savner dig ufatteligt meget næste år. Da jeg kom hjem havde jeg lige en time, og så var det ud af døren igen, da vi alle sammen skulle ud på min lillebrors skole og fejre ham, da han er færdig med folkeskolen og skulle have sit bevis. Jeg må indrømme jeg har svært ved at forstå at min lillebror er færdig og skal på HHX efter ferien. I mine øjne er han stadig min lillebror, som helst ikke skulle blive voksen, men sådan er det desværre bare ikke. Jeg er en rigtig stolt storesøster, da min lillebror har klarede alle sine eksaminer rigtig godt, og er sluttet af med 5 12 taller. Han er sindssyg dygtig, så jeg ved han nok skal klare gymansiet næste år, det er nok bare mig som skal lærer at han er ved at blive voksen, selvom det svært.. ;) 

Men det har været en rigtig dejlig dag, og tillykke til alle jer smukke studenter! Husk at nyde tiden, jeg glæder mig ihvertfald til næste år, hvor det er mig som kan få huen på! Rigtig god onsdag alle sammen. :)
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)