mandag den 1. juni 2015

Alt For Damerne Løbet.


Godaften dejlige læsere. Som jeg nævnte igår var jeg til alt for damerne løbet i lørdags, hvor jeg valgte at løbe 5 km. Det var endelig meget impulsivt, da jeg først fik meldt mig til i onsdags, men afsted kom jeg og jeg elsker seriøst det løb. Jeg var også til det sidste år, og derfor følte jeg lidt for at komme afsted igen i år. Stemningen derude er fantastisk, og selvom det var lidt overskyet og ikke det bedste vejr, så var der en fest. Eftersom jeg ikke havde trænet mig op til de 5 km og stadig render rundt med et korset om maven, så er jeg stolt over at jeg gennemførte løbet, og klarede det på hvad jeg synes er en fin tid. Udover den lækre trøje som hører med, så fik man også denne lækre goodiebag, hvor der var en masse lækre ting i. Jeg er specielt glad for solcremen som var med, da jeg manglede en til Italien i år, men generelt så var alle tingene nede i posen fantastiske, og hvis der er noget jeg elsker så er det goodiebags. Udover det så var der en masse lækre boder på pladsen, og i år havde de også fået the body shop derud, som solgte en masse lækre ting og gav en masse prøver på nogle produkter, hvilket jeg synes var mega lækkert! Udover the body shop var der forskellige boder med smagsprøver og boder som solgte sportstøj, hvor jeg selv gjorde mig nogle lækre køb, som vil blive vidst på bloggen meget snart! Men som sagt så elsker jeg det løb, og jeg er allerede klar til næste år, hvor jeg helt sikkert skal med igen. Hvis i nu sidder og fortryder i ikke meldte jer til, så kan i jo nå det i nu. Der er København, Aalborg og Frederica tilbage, så jeg synes da helt klart hvis i har tid at i skal smutte ind forbi altfordamerne.dk og læse mere om det, det er et fantastisk løb! :-) 

Lige nu ligger jeg bare i min seng og er en del træt ovenpå en lang dag med årsprøve i dansk, som jeg synes gik fint. Jeg valgte at skrive et essay da det er der jeg ligger stærkest. I morgen går med at læse op til oldtidskundskabs eksamen og engelsk mundligt, og senere arbejde. Så intet vildt her fra mig af. Hvad med jer dejlige læsere, hvad går i og laver for tiden? :-) 
Kys Nicoline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)