søndag den 31. maj 2015

Beautiful Hands And Feets


Hejsa dejlige læsere. Weekenden har stået på en masse forskellige ting for mig, som byfest og alt for damerne løbet, som jeg glæder mig rigtig meget til at fortælle jer mere om i morgen, men lige nu skal det handle om en fin lille pakke, som jeg fik ind af døren i fredags. Jeg er en person som går meget op i mine negle, og de skal altid enten være rene eller have neglelak på, da jeg har det bedst sådan. Nicehands.dk har været så søde at sende denne lille fine pakke til mig, med en masse lækre ting som jeg slet ikke kan vente med at prøve. Neglelakken er en en lak som skulle holde op til 7 dage uden at skalle af, hvilket er virkelig skønt, da jeg hader det med at midt på ugen begynder neglelakken at skalle, og man må tage det hele af. Samtidig fik jeg denne fine startspakke med hvor man får alt det man skal bruge, for at komme ordenligt igang med sin nye neglelak, og så fik jeg en fin pakke med 3 lækre hands/body cremer, som alle 3 har nogle fantastiske og sommerlige dufte, som bliver fantastiske af have med til Italien. Udover de lækre produkter, så fik man også i pakken en sød lille slikpose, en vareprøve og en rabatkode på 50 kr. Det altid lækkert at blive overrasket med lidt ekstra ting, og alle produkterne var pakket så fint ind, så intet kunne gå i stykker på rejsen. Jeg er virkelig glad for alle de ting, de valgte at sende, og jeg lover at lave en anmeldelse på produkterne så snart jeg får dem prøvet, så i kan se hvordan de er. Jeg synes bestemt at hvis du ligesom mig går op i dine negle eller fødder eller elsker neglelak som holder længe, så tjek deres hjemmeside ud. I vil virkelig ikke blive skuffet og deres produkter er meget prisvenlige! :) 

Håber i andre har nydt jeres weekend fuldt ud. Nu vil jeg snart gøre min taske klar til min første årsprøve i morgen som er skriftlig dansk. Held og lykke til jer som måske også skal op til prøve i morgen! :)  
Kys Nicoline.

I samarbejder med Nicehands.dk, men 100% min egen mening. 

2 kommentarer:

  1. De lotions der, ser ret lækre ud! Hvordan er duften på dem?:D

    http://byekk.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Duften på dem er ubeskrivlig, de dufter virkelig godt og jeg tror de bliver perfekte til sommeren i Italien. :-)

      Slet

Tak for dine søde ord, det varmer altid! :)
Jeg læser alle kommentar igennem, og lover at svare så mange jeg kan. :)